M/S Maritime Museum of Denmark

838 anmeldelser
fra 74,68 $
fra 139,02 $
Anmeldt d. 28. juni 2016

Vi havde gæster fra hele norden og ville gerne vise noget af det bedste danske. Vi valgte en guidet rundtur og fik udover indsigt i Danmarks søfartshistorie (som er virkelig interessant) en rigtig god oplevelse på et meget spændende sted i de gamle tørdokker.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Carsten M
FMKdk, PR-chef hos M/S Maritime Museum of Denmark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2016

Mange tak for din anmeldelse. Dejligt at I have en interessant og informativ guidet tur.

Anmeldt d. 18. juni 2016

Det er en både- og oplevelse at besøge det maritime museum i Helsingør. Det er imponerende indrettet og meget - for meget- opfyldt af småting, der ikke er relevante for den "almindelige" besøgende. Der er dog nogle morsomme opgaver undervejs, især hvor man som købmand sejler ud i verden og handler - ikke nemt! Vi endte med røde tal på bundlinien...

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, Lise D
FMKdk, PR-chef hos M/S Maritime Museum of Denmark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2016

Tak for din anmeldelse! Vi havde selvfølgelig håbet, at du havde haft en helt igennem fantastisk oplevelse, men alligevel dejligt at høre, at I havde det sjovt med bl.a. vores spil - på trods af de røde tal :-)

Anmeldt d. 16. juni 2016

Bjarke Ingels, BIG, den verdenskendte, unge arkitekt, står bag dette fantastiske museum. Der er tænkt nyt og den spændende placering under jorden giver en spændende oplevelse for hele familien. Der er tænkt på oplevelser både for børn og voksne.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, Ulla J

Mange tak for din positive anmeldelse af museet. Dejligt at I som familie fandt det interessant :-) Vi håber at se jer i Helsingør en anden gang.

Anmeldt d. 9. juni 2016

Stedet ligger nedgravet i en gammel dok ved siden af Kronborg. Et fantastisk sted bare at gå rundt, hvis du er interesseret i arkitektur. Stedet er tegnet af Bjarke Ingels. Et spændende sted at besøge for hele familien, hvis I er interesseret i modelskibe, sømandshistorier, livet på havet osv. Interaktive udstillinger med video og lyd gør det ekstra interessant. Slut af i cafeen eller i butikken Cargo. Super god oplevelse for hele familien på en sommerdag.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, chrmog82
FMKdk, PR-chef hos M/S Maritime Museum of Denmark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juni 2016

Mange tak for din anmeldelse! Vi er glade for at du havde en god dag på museet, og at du både var glad for arkitekturen og udstillingerne. VI håber at se dig igen!

Anmeldt d. 30. maj 2016 fra mobile enheder

Aldeles kedelig oplevelse. Skal ses hvis du er interesseret i færger, fragtskibe og andet i den genre. Med mangel på noget at udstille, havde de udstillet en pose slik???

Dato for oplevelse: juni 2015
Tak, chris3000tina

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af, at du ikke synes om vores udstillinger, der dykker ned i forskellige dele af søfartshistorien - herunder sømænd og søfart som de er blevet og bliver portrætteret i populærkulturen - fx i film, tegneserier - og på slikposer. Man skal besøge museet, hvis man er interesseret i at se, hvordan søfarten spiller en rolle i Danmark og verden - dengang og nu.