TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

“Dejligt smørrebrød af gode råvarer, super god cheesecake og fin service”
Anmeldelse af Krone B Restaurant

Krone B Restaurant
Køkkener: Dansk
Anmeldt 17. august 2019

Efter et par timer på Kronborg Slot valgte vi at holde "frokostpause" i området. Der var lige et bord ledigt på Krone B. Vi fik hver et menukort, som bestod af en plade med en clips, hvor der var 2-3 sider med mad og drikke.
Vi valgte 2 stykker smørrebrød hver. Det blev 3 med hønsesalat, 2 med æg med rejer og 1 med karrysild. Det smagte godt og der var rigeligt, så start evt. med 2 stykker og mærk lige efter om der er plads til et stykke til eller om det skal være dessert.
De havde ikke mere fadøl, men der var flere slags flaskeøl. 2 valgte øl og 1 sodavand.
Regningen lød på 700 kr for 3 personer. Det er måske lidt dyrt, men det smagte rigtig godt og var gode råvarer og frisk tillavet.
Så var det tilbage til slottet og se noget mere, inden vi lige skulle forbi Krone B igen og have hhv. et stykke cheesecake og 2 is.
Igen super god cheesecake og dejlig is.
Regningen lød på 111 kr.
Vi kan varmt anbefale et frokostbesøg på Krone B.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Lone G

Anmeldt 9. juni 2019

Vi har foreløbig været der to gange: Én gang som par og anden gang, hvor vi havde inviteret familien til brunch. Det er utrolig befriende, at man selv kan vælge, hvad man vil have på sin brunchtallerken - og det har været lækkert hver gang. Krone B er blevet vores yndlingssted, når vi skal have brunch. Selve placeringen er god, hvis man skal se Kronborg - hvis ikke, så er det lidt langt fra selve byen, men beliggenheden har sin charme. Lokalerne er meget lækkert indrettet, og personalet er altid smilende og servicemindede.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, FruHeinemeir
Anmeldt 28. maj 2019

Vi bookede Krone B til et privat frokostarrangement. Aftalt kuvertpris var 275 kr. For dette fik vi 2 store rugbrødsmadder og 1 helt alm muffin. Brødet var stenhårdt og rugbrødsmadderne var 2 rugbrødsmadder og ikke et udvalg af højtbelagt smørrebrød, som vi fik indtryk af ved bookningen; helt præcist var det enten 1 kartoffelmad og/eller 1 hønsesaltmad pr. mand. Smagen var helt neutral - jeg husker mest de knasende stykker kort og de store skorper og stykker af det brændte rugbrød, gæsterne efterlod i store mængder på deres tallerken. Dessert var som førnævnt 1 chokolademuffin, måske hjemmebagt, men med stor sandsynlighed efter en opskrift fra det nærmeste supermarked. Betjening kritisabel - fra ankomst til første servering gik der 1½ time, hvilket bevirkede at 10 af 40 frokostgæster tog hjem. Vi fik dog lov til at betale for alle 40, på trods af, at vi ikke fik det overskydende mad med hjem, som vi kunne give husdyrene. Vi fik efterfølgende rabat svarende til 1 kuvert. Yderligere negligerede betjeningen allergikerne i selskabet og forsøgte at overtale dem til at spise den eneste klump dessert, der nu var, med stor sandsynlig fordi de ikke ønskede, ikke ikke kunne, blande andre færdige produkter eller pulver sammen. Eneste lyspunkt var beliggenheden og den flotte udsigt til Kronborg. Forhåbentligt overtager en anden ejer snarest dette sted, så andre af Kronborgs mange besøgende ikke får samme ærgerlige oplevelse som os.

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, GSchwarck
Anmeldt 27. april 2019

Meget lækkert og velsmagende smørrebrød i moderne udgave. Kan klart anbefales. God service i hyggelige lokaler.

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, Helle C
Weimann21, Chef  hos Krone B Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2019

Hej Helle,

Tak for din anmeldelse. Vi glæder os til at se jer igen!

De bedste hilsener
Daniel - Krone B

Anmeldt 10. december 2018 fra mobile enheder

Vi var til julemarked på Kronborg Slot. Bagefter spiste vi på Krone B. Vi fik nogle super steaks med lækkert tilbehør. Super sød og god betjening, vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Bente0705
Weimann21, Chef  hos Krone B Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. december 2018

Hej Bente0705,

Tak for din anmeldelse og de rosende ord.

De bedste hilsener
Daniel - Krone B

Rejsende, der kiggede på Krone B Restaurant, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Krone B Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!