TripAdvisor

Anmeldelse af Krone B Restaurant

Krone B Restaurant
Køkkener: Dansk
Anmeldt 9. juni 2019

Vi har foreløbig været der to gange: Én gang som par og anden gang, hvor vi havde inviteret familien til brunch. Det er utrolig befriende, at man selv kan vælge, hvad man vil have på sin brunchtallerken - og det har været lækkert hver gang. Krone B er blevet vores yndlingssted, når vi skal have brunch. Selve placeringen er god, hvis man skal se Kronborg - hvis ikke, så er det lidt langt fra selve byen, men beliggenheden har sin charme. Lokalerne er meget lækkert indrettet, og personalet er altid smilende og servicemindede.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, FruHeinemeir

Anmeldt 28. maj 2019

Vi bookede Krone B til et privat frokostarrangement. Aftalt kuvertpris var 275 kr. For dette fik vi 2 store rugbrødsmadder og 1 helt alm muffin. Brødet var stenhårdt og rugbrødsmadderne var 2 rugbrødsmadder og ikke et udvalg af højtbelagt smørrebrød, som vi fik indtryk af ved bookningen; helt præcist var det enten 1 kartoffelmad og/eller 1 hønsesaltmad pr. mand. Smagen var helt neutral - jeg husker mest de knasende stykker kort og de store skorper og stykker af det brændte rugbrød, gæsterne efterlod i store mængder på deres tallerken. Dessert var som førnævnt 1 chokolademuffin, måske hjemmebagt, men med stor sandsynlighed efter en opskrift fra det nærmeste supermarked. Betjening kritisabel - fra ankomst til første servering gik der 1½ time, hvilket bevirkede at 10 af 40 frokostgæster tog hjem. Vi fik dog lov til at betale for alle 40, på trods af, at vi ikke fik det overskydende mad med hjem, som vi kunne give husdyrene. Vi fik efterfølgende rabat svarende til 1 kuvert. Yderligere negligerede betjeningen allergikerne i selskabet og forsøgte at overtale dem til at spise den eneste klump dessert, der nu var, med stor sandsynlig fordi de ikke ønskede, ikke ikke kunne, blande andre færdige produkter eller pulver sammen. Eneste lyspunkt var beliggenheden og den flotte udsigt til Kronborg. Forhåbentligt overtager en anden ejer snarest dette sted, så andre af Kronborgs mange besøgende ikke får samme ærgerlige oplevelse som os.

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, GSchwarck
Anmeldt 27. april 2019

Meget lækkert og velsmagende smørrebrød i moderne udgave. Kan klart anbefales. God service i hyggelige lokaler.

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, Helle C
Weimann21, Chef  hos Krone B Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2019

Hej Helle,

Tak for din anmeldelse. Vi glæder os til at se jer igen!

Anmeldt 10. december 2018 fra mobile enheder

Vi var til julemarked på Kronborg Slot. Bagefter spiste vi på Krone B. Vi fik nogle super steaks med lækkert tilbehør. Super sød og god betjening, vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Bente0705
Weimann21, Chef  hos Krone B Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. december 2018

Hej Bente0705,

Tak for din anmeldelse og de rosende ord.

Anmeldt 13. maj 2018 fra mobile enheder

Vi kan se, at der er blandede anmeldelser, men vores madoplevelse var i top: lækker tartar, virkelig delikat anrettet og med smørsaltet rugbrød til. Ginger-øllen er kaffen var også fin, og servicen super - venlig uden at være klistret. Den kvindelige tjener sørgede for at flytte et bord, så min kone kom i skygge, og havde også overskud til at joke. Vi vil både anbefale og komme igen!

Dato for besøg: maj 2018
Tak, V6769IEmichaelr
Weimann21, Chef  hos Krone B Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2018

Hej Michael,

Vi overtog Krone B i foråret 2018, så de tidligere anmeldelser er ikke noget vi kender noget til. Du skal have tak for din meget fine anmeldelse, hvilket vi sætter stor pris på!

Rejsende, der kiggede på Krone B Restaurant, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Krone B Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!