“Super delikat tartar”
Anmeldelse af Krone B Restaurant

Krone B Restaurant
Køkkener: Dansk
Anmeldt 13. maj 2018 fra mobile enheder

Vi kan se, at der er blandede anmeldelser, men vores madoplevelse var i top: lækker tartar, virkelig delikat anrettet og med smørsaltet rugbrød til. Ginger-øllen er kaffen var også fin, og servicen super - venlig uden at være klistret. Den kvindelige tjener sørgede for at flytte et bord, så min kone kom i skygge, og havde også overskud til at joke. Vi vil både anbefale og komme igen!

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Michael R
Weimann21, Chef  hos Krone B Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2018

Hej Michael,

Vi overtog Krone B i foråret 2018, så de tidligere anmeldelser er ikke noget vi kender noget til. Du skal have tak for din meget fine anmeldelse, hvilket vi sætter stor pris på!

De bedste hilsener
Daniel - Krone B

Anmeldt 3. september 2017

Gode lokaler, er vejret godt kan man vælge at sidde udenfor og samtidig nyde den gode udsigt til slottet. Fornuftige priser smilende personale, måske lidt for unge til at overskue kundeplejen

Dato for besøg: september 2017
Tak, John H
Anmeldt 1. august 2017 fra mobile enheder

Var her til lidt kaffe og kage, alt var rigtig godt, og med en dejlig udsigt til Kronborg, helt sikkert et stop hver!

Dato for besøg: august 2017
Tak, allanb242
Anmeldt 5. juli 2017

Maden smagte godt. Og er faktisk billig nok, da vi blev virkelig mætte af de portioner.
MEN
Betjening var sløv, de virkede stressede, en af retterne vi fik var ikke det vi bestilte, men vi havde ikke lyst til at brokke os og vi var for sultne til at vente yderligere.
Og der gik virkelig, virkelig lang tid før vi kunne få fat på nogen, der kunne tage imod vores penge. Samtidig blev der ikke fjernet tallerkener, så vi sad rigtig lang tid med vores tomme service og ventede for at få noget opmærksomhed fra tjenerne. Der var ikke travlt, men de havde ikke meget overblik. Det var ellers lidt øv.
Men godt at det smagte godt. Så ros til køkkenet. :)

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Ilze H
Anmeldt 31. marts 2017 fra mobile enheder

Sjældent er jeg blevet betjent af en mere smilende og imødekommende tjener(inde).. Hun var meget opmærksom på vores behov - og lavede seriøst den bedste kaffe jeg har fået!

SÅ skøn en oplevelse med Kronborg i baggrunden.. (vi var endda så heldige at en svane kiggede forbi...)

Jeg kan kun anbefale at I tager dertil!

Dato for besøg: marts 2017
Tak, olize

Rejsende, der kiggede på Krone B Restaurant, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Krone B Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!