“Super beliggenhed”
Anmeldelse af Krone B Restaurant

Krone B Restaurant
Køkkener: Dansk
Anmeldt 3. september 2017

Gode lokaler, er vejret godt kan man vælge at sidde udenfor og samtidig nyde den gode udsigt til slottet. Fornuftige priser smilende personale, måske lidt for unge til at overskue kundeplejen

Dato for besøg: september 2017
Tak, John H

Anmeldt 1. august 2017 fra mobile enheder

Var her til lidt kaffe og kage, alt var rigtig godt, og med en dejlig udsigt til Kronborg, helt sikkert et stop hver!

Dato for besøg: august 2017
Tak, allanb242
Anmeldt 5. juli 2017

Maden smagte godt. Og er faktisk billig nok, da vi blev virkelig mætte af de portioner.
MEN
Betjening var sløv, de virkede stressede, en af retterne vi fik var ikke det vi bestilte, men vi havde ikke lyst til at brokke os og vi var for sultne til at vente yderligere.
Og der gik virkelig, virkelig lang tid før vi kunne få fat på nogen, der kunne tage imod vores penge. Samtidig blev der ikke fjernet tallerkener, så vi sad rigtig lang tid med vores tomme service og ventede for at få noget opmærksomhed fra tjenerne. Der var ikke travlt, men de havde ikke meget overblik. Det var ellers lidt øv.
Men godt at det smagte godt. Så ros til køkkenet. :)

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Ilze H
Anmeldt 31. marts 2017 fra mobile enheder

Sjældent er jeg blevet betjent af en mere smilende og imødekommende tjener(inde).. Hun var meget opmærksom på vores behov - og lavede seriøst den bedste kaffe jeg har fået!

SÅ skøn en oplevelse med Kronborg i baggrunden.. (vi var endda så heldige at en svane kiggede forbi...)

Jeg kan kun anbefale at I tager dertil!

Dato for besøg: marts 2017
Tak, olize
Anmeldt 14. marts 2017

På trods af at dette sted ligger på den smukkeste beliggenhed, er det dog ikke pengene værd at sætte sig her. Betjening var sløv, på trods af der ingen mennesker var denne weekend og kaffen var lunken.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, ghitajespersen
Weimann21, Chef  hos Krone B Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2018

Hej Ghita,

Vi overtog forpagtningen af Krone B i foråret 2018 og håber du kommer igen, og ser hvad vi nu kan tilbyde.

De bedste hilsener
Daniel - Krone B

Rejsende, der kiggede på Krone B Restaurant, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Krone B Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!