TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

“Autentisk restaurantmiljø af det gamle Helsingør”
Anmeldelse af Borgerkroen

Borgerkroen
Anmeldt 16. oktober 2019

Borgerkrogen er et sted som bibeholder det autentiske miljø, nu af næste generations indehaverske som sammen med sit personale bidrager perfekt med stemning og spisning til en oplevelse

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Tonny P

Anmeldt 17. september 2019

Jeg kom her da jeg var barn med min far og spiste smørrebrød - og nød det! Stemningen er den samme - venlige - i dag og “madderne” er gode til venlige priser!

Dato for besøg: september 2019
Tak, jopi2016
Anmeldt 20. juli 2019

Har i dag den 20.7 indløst et gavekort på Borgerkroen i Helsingør. Vi fik noget super stort og frisklavet smørrebrød - kunne godt nok ikke spise op - drikkevarer og kaffe, alt var 100 procent i orden og en meget fin og sød betjening kan varmt anbefale dette sted og det er ikke sidste gang vi kommer der
Hilsen Salaten

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Salaten
Anmeldt 18. maj 2019

Borgerkroen byder ikke på kulinariske eksperimenter, men holder sig ikke tilbage med at være trofast overfor et gammelt og prøvet koncept: her fås 3 stk uspecificeret og en pils til DKK 85. Og varerne er friske og smager som de skal. Kortet byder også på mere ekstravagante valgmuligheder, og øllerne behøver ikke være af pilsner typen. Men det klassiske valg stemmer fint overens med de rustikke omgivelser, som ikke har set skyggen af forandring de sidste mange årtier. Således opmuntret anbefales et besøg på et historisk sted, som oser af stemning.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, stigmarkerhansen
Anmeldt 15. maj 2019 fra mobile enheder

3 stk smørrebrød + 1/4 fadøl, 105 dkr. Frisk smørrebrød, billigt og god service. Æg og rejer, leverpostej og roastbeef. Typisk dansk smørrebrød i den gamle ikoniske havneby Helsingør. Og ikke mindst god beliggenhed.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, MaxPanther

Rejsende, der kiggede på Borgerkroen, kiggede også på

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Borgerkroen? Fortæl om dine oplevelser!