“enkelt”
Anmeldelse af Borgerkroen

Borgerkroen
Anmeldt 13. januar 2019

altid frisk smørrebrød og rar betjening, skøn stemning man mærker historiens vingesus.

udkig til et herligt blomster torv og færgerne.har besøgt stedet i mange år og det ligner sig selv,dog uden røg naturligvis :-)

Dato for besøg: december 2018
Tak, kirstenpiil

Anmeldt 22. november 2018

Dette ultradanske værts ligger lige ved stationen/havnen og serverer dejligt øl og fint smørrebrød til en overkommelig pris. Bodreservation er normalt ikke nødvendigt og der en dejlig udsigt til havnen.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Steen Withen N
Anmeldt 7. november 2018 fra mobile enheder

Dejligt frisk frokost på Borgerkroen
Første, men nok ikke sidste gang på dette sted fin betjening og dejligt smørrebrød, nærmest til foræringspris. Hvis vejret tillader kan man sidde ude

Dato for besøg: november 2018
1  Tak, emily280110
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Kom bare ind. Lokalerne er åbne og indbydende og sat i god og flot stand. Vi var noget overraskede over den flotte stand af bygningen, som indbyder til at bruge tid på stedet.

Dejligt værtshus.

Dato for besøg: september 2018
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 9. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik hurtigt serveret dejlig øl fra Møn til de dejlige 3 stk smørrebrød og fik lov til at bestemme de to. Normalt er det stedet der bestemmer. Desværre blev terrassen mere og mere fyldt med rygere som åbenbart hellere ville ryge (uden at tage nogetsomhelst hensyn) "Vi er jo udendørs" Betjeningen var sød og venlig hele vejen. Pris og kvalitet hang sammen.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, benthek

Rejsende, der kiggede på Borgerkroen, kiggede også på

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Borgerkroen? Fortæl om dine oplevelser!