“Dejlig udendørs terrasse men røgfyldt sted.”
Anmeldelse af Borgerkroen

Borgerkroen
Anmeldt 9. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik hurtigt serveret dejlig øl fra Møn til de dejlige 3 stk smørrebrød og fik lov til at bestemme de to. Normalt er det stedet der bestemmer. Desværre blev terrassen mere og mere fyldt med rygere som åbenbart hellere ville ryge (uden at tage nogetsomhelst hensyn) "Vi er jo udendørs" Betjeningen var sød og venlig hele vejen. Pris og kvalitet hang sammen.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, benthek

Anmeldt 4. juni 2018 fra mobile enheder

Vi sag godt udenfor i skyggen, god service og venligt personale. Meget pris venligt for gammeldags smørrebrød og meget fint til prisen !

Dato for besøg: juni 2018
Tak, 594lenat
Anmeldt 18. februar 2018 fra mobile enheder

Fin pakke med 3 stk uspecificerede smørrebrød og 1 øl til kr 97 god og hurtig ekspedition velsmagende og pænt pyntet

Dato for besøg: februar 2018
Tak, AllanN732
Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Dette er en Kro med stort K, maligen skaller af de høje mørkebrune paneler, der emer af historie og et sted hvor der er drukket en hel del øl igennem tiderne.
Men her er også meget hyggeligt og godt besøgt denne lørdag.
Når man træder ind lokalet fra vindfanget så er det bare med at finde et bord!
Hvis man da ikke har bestilt i forvejen.
Der er et sbord med to herrer der nyder en stor fadøl, tror at de sidder ved stambordet.
Elkers er her mange spisende gæster, smørrebrød er det foretrukne.
Udenfor på gaden står et skilt med 3 uspecificeret smørrebrød og en 1/4 l fadøl ( en vand eller et glas vin kan øllen udskiftes med hvis man vil have noget andet) til 97,00 kr.
Det er ike dyrt , så det bestilte vi, og de søde servitricer var hurtige til at servere vores øl (Wiibroe selvfølgelig) og bestik og kort tid efter dukkede et fad op med 6 stk. højt belagt smørrebrød.
Det så alt sammen meget lækkert og frisklavet i ud.
Fadet bestod af seks forskellige madder, fiskefilet med remoulade, Skinke meditaliensk salat, flæskesteg med rødkål, leverpostej med bacon, agurkeslat og sky, roastbeef med roulade, ristede løg og revet peberod, æg med mayonnaise og rejer.
Virkelig lækkert og meget velsmagende, rigtig god valuta for pengene.
Kommer gerne igen.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Pkoch
Anmeldt 12. oktober 2017

Ligger fantastisk lige overfor indgangen til Toldkammeret. Der kommer mange besøgende til byen - især svenskere.

Dato for besøg: august 2017
Tak, kgkrnsnfkxbe

Rejsende, der kiggede på Borgerkroen, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Borgerkroen? Fortæl om dine oplevelser!