“Super lækkert smørrebrød”
Anmeldelse af Borgerkroen

Borgerkroen
Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Dette er en Kro med stort K, maligen skaller af de høje mørkebrune paneler, der emer af historie og et sted hvor der er drukket en hel del øl igennem tiderne.
Men her er også meget hyggeligt og godt besøgt denne lørdag.
Når man træder ind lokalet fra vindfanget så er det bare med at finde et bord!
Hvis man da ikke har bestilt i forvejen.
Der er et sbord med to herrer der nyder en stor fadøl, tror at de sidder ved stambordet.
Elkers er her mange spisende gæster, smørrebrød er det foretrukne.
Udenfor på gaden står et skilt med 3 uspecificeret smørrebrød og en 1/4 l fadøl ( en vand eller et glas vin kan øllen udskiftes med hvis man vil have noget andet) til 97,00 kr.
Det er ike dyrt , så det bestilte vi, og de søde servitricer var hurtige til at servere vores øl (Wiibroe selvfølgelig) og bestik og kort tid efter dukkede et fad op med 6 stk. højt belagt smørrebrød.
Det så alt sammen meget lækkert og frisklavet i ud.
Fadet bestod af seks forskellige madder, fiskefilet med remoulade, Skinke meditaliensk salat, flæskesteg med rødkål, leverpostej med bacon, agurkeslat og sky, roastbeef med roulade, ristede løg og revet peberod, æg med mayonnaise og rejer.
Virkelig lækkert og meget velsmagende, rigtig god valuta for pengene.
Kommer gerne igen.

Tak, Pkoch

Anmeldt 12. oktober 2017

Ligger fantastisk lige overfor indgangen til Toldkammeret. Der kommer mange besøgende til byen - især svenskere.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

Gik ind på dette livlige sted og tog 3 stk. uspecificeret smørrebrød, 1 øl og en snaps til under 100kr. Kan jo ikke forlange den store gastronomi til de penge, men fik stillet den lille sult med friskt smørrebrød til en fornuftigpris.

Tak, 551lasse_
Anmeldt 13. april 2017

Vi havde en dealboks som vi valgte at bruge på Borgerkroen. Og må sige dette var et rigtig godt valg. Vi fik 2 stk. med fiskefilet, en æg og reje mad samt et stykke med roastbeef. Det var super godt, noget af det bedste smørrebrød vi har smagt. Vejret var lidt lunefuldt så vi sad indenfor. Har indtryk af at dette også er et stam sted for Helsingør borgere, men hyggeligt, rent og pænt. Vi kommer gerne igen.

Tak, Mette W
Anmeldt 28. juli 2016

Borgerkroen er et rigtig hyggeligt sted, med super søde servitricer.
Vi fik højt belagt smørrebrød. Vi skulle bestille dagen før, fordi maden bliver leveret fra en slagter. Vi havde bestilt fiskefilet og roastbeef. vi fortrød fiskefileten, det var et fantastisk flot stykke mad med 2 flotte fiskefileter, men de var desværre kolde.
Roastbeefen var super.
Det er absolut et sted, vi kunne finde på at besøge igen.

Tak, vrwhen

Rejsende, der kiggede på Borgerkroen, kiggede også på

Helsingborg, Skåne
Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Borgerkroen? Fortæl om dine oplevelser!