TripAdvisor

Køkkener: Spisested
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt for 1 uge siden

Vi har igennem flere år spist på RH, de har godt kød altid mørt og veltillavet byens bedst salatbar, så derfor er det noget af en dum regel, når man her i den mørke tid beder om at få tændt olielampen på bordet, og så får at vide at her tænder de ikke før efter kl. 16. Chefens ordre, tosset. En bagatel , men det har ihverfald betydet at vi fremover vælger et andet sted at spise.

Dato for besøg: december 2019
Tak, OleEllesoe

Da vi bestilte bord ugen i forvejen, efter at have set annoncen i lokalavisen, fik vi at vide, at den annoncerede brunch var deres sædvanlige søndagsbrunch, udvidet med diverse julerelaterede fristelsen. Og det slap de virkelig godt fra. Der var masser af lækre retter, kolde som varme, og nydeligt serveret. Der blev nusset mellem fadene under spisningen, og løbende fyldt på. Læg dertil godt brød, wienerbrød og lidt kage og osteudvalg, ja, så kan man simpelthen ikke forlange mere. Selv pandekager og æbleskiver manglede ikke. God oplevelse, som vi delte med en hel del andre, rimelig pris, og super flink og høflig betjening.

Dato for besøg: december 2019
Tak, helle56
Anmeldt 16. oktober 2019

Et godt sted at gæste for familien i alle aldre, vennekomsammen eller hvis man er som turist i byen er det stedet

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Tonny P
Anmeldt 11. oktober 2019

Vi fik to veltillavede club sandwich - vi gik ikke sultne derfra, store portioner. God betjening.
Pæn og ren restauration, der ligger i gågaden.
Kan anbefales

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, sak3700
Anmeldt 27. september 2019 fra mobile enheder

Fik bord trods mange mennesker i byen. Flink servering men travlt. Nemt menu kort og hurtig bestilling. Lækkert kød og kartofler.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Michael D

Rejsende, der kiggede på Rib House, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Rib House? Fortæl om dine oplevelser!