TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

“God frokost til rimelige penge”
Anmeldelse af Rib House

Rib House
Køkkener: Spisested
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 11. oktober 2019

Vi fik to veltillavede club sandwich - vi gik ikke sultne derfra, store portioner. God betjening.
Pæn og ren restauration, der ligger i gågaden.
Kan anbefales

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, sak3700

Anmeldt 27. september 2019 fra mobile enheder

Fik bord trods mange mennesker i byen. Flink servering men travlt. Nemt menu kort og hurtig bestilling. Lækkert kød og kartofler.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Michael D
Anmeldt 16. september 2019

Ualmindelig professionel, imødekommende og hurtig betjening trods travlhed i restauranten en søndag aften. Er vild med menukort konceptet. Velsmagende kvalitetsmad.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Susanne2900DK
Anmeldt 12. august 2019

Større mellemklasse grill house. Der var en del gæster, men personalet var normeret dertil. Godt varieret spisekort og maden da også ganske nydelig uden at nå de højeste toner. Største anke er toiletforholdene. 3 toiletter M/K til en sted med over 200 pladsen er ikke helt vel dimensioneret

Dato for besøg: august 2019
Tak, DaddyErik
Anmeldt 11. august 2019

Venlig og god og hurtig betjening. Der er mulighed for selv at kombinere sin ret. Restauranten er ren og pæn.

Dato for besøg: august 2019
Tak, evid8

Rejsende, der kiggede på Rib House, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Rib House? Fortæl om dine oplevelser!