“Kan gå an, som vi siger i Jylland”
Anmeldelse af Rib House

Rib House
Køkkener: Spisested
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 12. august 2019

Større mellemklasse grill house. Der var en del gæster, men personalet var normeret dertil. Godt varieret spisekort og maden da også ganske nydelig uden at nå de højeste toner. Største anke er toiletforholdene. 3 toiletter M/K til en sted med over 200 pladsen er ikke helt vel dimensioneret

Dato for besøg: august 2019
Tak, DaddyErik

Anmeldt 11. august 2019

Venlig og god og hurtig betjening. Der er mulighed for selv at kombinere sin ret. Restauranten er ren og pæn.

Dato for besøg: august 2019
Tak, evid8
Anmeldt 28. juli 2019

Rib House må være stedet for ben. Det var det og de smagte fantastisk godt. Maden kom utrolig hurtigt - trods mange gæster - SØd og venlig betjening. Det kan helt sikkert anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, berith h
Anmeldt 12. juli 2019 fra mobile enheder

Stedet burde kunne meget mere. Priserne er lave og det har en konsekvens. Jeg spiste en pariserbøf og min gæst en rip-burger.
Pariserbøffen var en bøf lagt på et sandwichbrød. Den skal steges sammen med brødet, for at få den rette smag.
Burgeren var et saml-selv sæt. Bøffen her lignede meget den fra pariserbøffen. Lave priser betyder at køkkenet arbejder med de lette løsninger.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, SvendPoulsen
Anmeldt 1. juli 2019 fra mobile enheder

Maden er altid lækker. De har en nem og overskuelig menu, uden mangler til et rib house.

Restauranten er placeret midt på gågaden i Helsingør, og er indrettet hyggeligt. Her er altid rent og pænt.

Jeg har desværre ved et besøg været utilfreds med måden jeg blev behandlet af min tjener. Jeg ved ikke om hun fulgte sine egne eller restaurantens regler, men hendes måde at håndtere det på var ubehagelig.
Jeg drikker meget vand når jeg spiser, og vi var fire personer som skulle dele kanden, så jeg bad derfor om to kander vand. Dette fik jeg at vide at jeg ikke kunne få, men at jeg senere kunne bestille en ekstra. Dette var i sig selv helt fint, men da jeg senere bad om en ny kande blev der grinet af mig, og jeg skulle bede om vandet flere gange før at hun tog mig seriøst.

Jeg har ikke været på restauranten siden, men jeg regner med at besøge igen i fremtiden, da maden er fantastisk

Dato for besøg: februar 2019
Tak, sonjasoyamaelk

Rejsende, der kiggede på Rib House, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Rib House? Fortæl om dine oplevelser!