“Go' mad til rimelige priser”
Anmeldelse af Rib House

Rib House
Køkkener: Spisested
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 2. november 2018

Vi fik lækre og velstegte bøffer samt en dejlig bagt kartoffel og fri salatbar, som var utrolig omfattende. Så superlækkert.

Tak, FamilyMarkanLund

Anmeldt 22. oktober 2018 fra mobile enheder

Et rigtigt godt spisested med en særdeles venlig og imødekommende betjening.
Maden helt i top - uanset hvilken steak, spareribs eller laks du vælger. Kødet kan ikke være bedre - det svinger lidt om steaken er som bestilt - medium - hvis ikke bliver det rettet prompte.
Salatbar kan ikke blive bedre - absolut i top. Der er alt!
Soft ice maskinen leverer en perfekt dessert.
Stedet kan helt klart anbefales.

Tak, LarsK51
Anmeldt 19. oktober 2018

Wienerschnitzel, fiskefilet, svie mørbrad med champignonsovs og fritter. Alle retter er noget som de fleste kan lide. Når det så også er veltillavet og smager godt til en rimelig pris, kan man ikke forlange mere. Vi har nu været der flere gange til frokost og vil komme igen.

Tak, 6leifl
Anmeldt 17. oktober 2018

Altid lækker mad og veltilberedt. Jeg har været der flere gange, og er altid blevet behandlet godt. Anbefaler at man bestiller bord til weekendbesøg.

Tak, KarinA1630
Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

Det er super Latte og blendet iskaffe
Deres bagel er også super gode til en god pris.
Det eneste er øv at de ikke har længere åben en til 17.30...

Tak, mille98

Rejsende, der kiggede på Rib House, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Rib House? Fortæl om dine oplevelser!