“God Kaffe”

Køkkener: Spisested
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

Det er super Latte og blendet iskaffe
Deres bagel er også super gode til en god pris.
Det eneste er øv at de ikke har længere åben en til 17.30...

Tak, mille98

Anmeldt 16. september 2018

Det er tredje gang vi besøger "Rib-House". Hver gang med succes.
2 gange til aftenmenu som var virkelig god. Kødet mørt og stegt som ønsket.
Søndagsbrunch´en i dag var fremragende.
Personalet altid meget venlig og imødekommende.
Vi kommer med glæde igen.

Tak, Lis P
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Populært spisested i gågaden med en flot grøn buffet.
Han støtter håndbolden og laver god og lækker mad - afgjort en restaurant som skal besøges i Helsingør.

1  Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 24. august 2018

Vi valgte stedet da det var fyldt og vi tænkte det var et godt tegn.Vi blev mødt af en tjener der med det samme fik os til at føle at vi var til besvær. Da vi skulle have serveret maden blev tallerkenen nærmest smidt hen af bordet så kartoflerne fløj af tallerkenen og colaen udover glasset. Ingen kom forbi og spurgte om maden smagte (hvilket den ikke gjorde). Sovsen er købt, wienersnitzlen er sej og kartoflerne kedelige. Det var hertil svært at få et smil ud af personalet der på ingen måde talte diskret om gæsterne.. Måske to slut tyve årige ikke skal have samme behandling som andre gæster vi kan læse om her på siden, men det virkede mærkeligt. Vi observerede flere der måtte spørge efter mere vin og sodavand flere gange før de blev serviceret. Gårdhaven så hyggelig ud og colaen var god.

1  Tak, NoshandChat
Anmeldt 20. august 2018 fra mobile enheder

Fin mad og er god til børnefamilier.
Gode bøffer og tip top salat bar.
Fin betjening og ligger lige på hovedgaden, så det er hyggeligt at side ud til gaden.

1  Tak, 604stineh

Rejsende, der kiggede på Rib House, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Rib House? Fortæl om dine oplevelser!