“God lille frokostrestaurant”
Anmeldelse af Cafe Olai

Cafe Olai
Køkkener: Café
Anmeldt 11. februar 2019

Pæn lille restaurant med god dansk frokostmad til rimelige priser, Miljøet er fint, også betjeningen er ok.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, nilss529

Anmeldt 12. december 2018

Dejligt sted at komme. Hyggeligt med overdækket gårdhave. Bredt udvalg af retter til rimelige priser.

Dato for besøg: november 2018
Tak, 495piac
Anmeldt 1. november 2018

Onsdag aften efter biograftur. Tilbud: hakkebøf med bearnaise sauce, salat og pommes. Kødet var i orden men det resterende var hvad vi kunne forvente til en pris på 119,- kr. Ok til prisen, men så heller ikke mere. Serveringen var fin, det var dog lidt kedeligt, selv om vi ankom sent, at pigen der serverede talte i mobiltelefon det meste af den tid vi sad og spiste. Det skal dog bemærkes at vi var de eneste besøgende.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Birger F
Anmeldt 26. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi bestilte fejlagtigt to gange frokostanretning til to personer. Det viste sig at én frokostanretning ville have været mere end rigeligt til to personer. Det smagte fantastisk, men et lille råd om mængden havde været dejlig. Vi kommer igen!

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 107nannan
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Verdens kendte hakkebøffer i hele Helsingør. Det er verdensklasse på menuen og til en meget rimelig pris.

Der er mulighed for bøde at sidde inde og ude.

Dato for besøg: september 2018
Tak, kgkrnsnfkxbe

Rejsende, der kiggede på Cafe Olai, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe Olai? Fortæl om dine oplevelser!