“Lad vær - du bliver nød til at komme igen”
Anmeldelse af Cafe André

Cafe André
Køkkener: Dansk

De DEJLIGSTE kager! Vi tager jævnligt fra København for lige at få lidt Andre til vores Søndagshygge - bestemt et af vores ynglings spot for kager!
Vi skal bestemt også prøve jeres frokost ved næste besøg - vi glæder os :)

Tak, LiuItIs

Jeg kom der fordi jeg havde fået stedet anbefalet. Og det er et hyggeligt sted, og kaffen er rigtig god. Jeg havde også fået anbefalet kagerne. Og de er meget flotte og spændende i deres sammensætning.
Men, for desværre er der et men. De 3 slags kager jeg fik smagt, var alt for søde. Og sukkeret , både i bund og fromage, overskyggede alt andet. Det var bare et stort sukkerchok .

Tak, Mette2830
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Fantastisk kagested. God kaffe og alt hvad hjertet kan begære.

Men kagerne - hold dig op. Verdensklasse og de er ikke kalorielette.

Fantastisk.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 20. august 2018 fra mobile enheder

Cafe André laver de bedste kager i byen.
Kaffen er ikke noget at ringe hjem efter MEN det er kagerne til gengæld. Deres sandwich er ok. Hyggeligt at side ude.

Tak, 604stineh
Anmeldt 2. august 2018

Vi sad udenfor og nød stemningen, den gode kaffe, og de dejlige kager. Personalet var hjælpsomme på en afslappet måde. Stedet er billigt, 69 Dkr for kaffe og kage.

Tak, torbenthorsted

Rejsende, der kiggede på Cafe André, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe André? Fortæl om dine oplevelser!