“Gode kager”
Anmeldelse af Cafe André

Cafe André
Køkkener: Dansk
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Fantastisk kagested. God kaffe og alt hvad hjertet kan begære.

Men kagerne - hold dig op. Verdensklasse og de er ikke kalorielette.

Fantastisk.

Tak, kgkrnsnfkxbe

Anmeldt 20. august 2018 fra mobile enheder

Cafe André laver de bedste kager i byen.
Kaffen er ikke noget at ringe hjem efter MEN det er kagerne til gengæld. Deres sandwich er ok. Hyggeligt at side ude.

Tak, 604stineh
Anmeldt 2. august 2018

Vi sad udenfor og nød stemningen, den gode kaffe, og de dejlige kager. Personalet var hjælpsomme på en afslappet måde. Stedet er billigt, 69 Dkr for kaffe og kage.

Tak, torbenthorsted
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Helt igennem lækker kager og dejlig salat
Super service og fedt og hyggeligt sted
God stemning og skønt udvalg af kager

Tak, Christa B
Anmeldt 12. juli 2018

Vi kom her, fordi de har glutenfri kage, og vi fortrød ikke. Der var flere glutenfri kager at vælge imellem og stort udvalg i det hele taget. I en familie, hvor én ikke tåler gluten og resten gør, så er stedet her som at komme i himlen. Kaffen var også god.

Tak, Daniel M

Rejsende, der kiggede på Cafe André, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe André? Fortæl om dine oplevelser!