“Hyggelig og FANTASTISK kaffe!”
Anmeldelse af Miss Coffee

Miss Coffee
Anmeldt 24. april 2018

God cafe med rigtig god kaffe - du bliver ikke skuffet - deres sandwich er Ok men forvent ikke det helt store

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Mogens C

Anmeldt 22. marts 2018 fra mobile enheder

Rigtig fint sted med lækker mad og drikke. Velbesøgt om end noget trangt på grund af mange glade kunder.

Ligger godt i Stengade med borde ude for an også.
Alt skal bestilles og hentes ved desken.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 22. januar 2018

Dejlig frokost med bagels, juice og kaffe... God stemning og det er blevet mere hyggeligt end det har været før. God og venlig betjening

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Anchni
Anmeldt 30. september 2017 fra mobile enheder

Der er altid liv på miss coffee. Mennesker både inde og ude. Der kan godt være noget ekspeditions tid og der er noget trængt ved bestillingen og udleveringen. Men kaffe og bagel konceptet holder.

Dato for besøg: september 2017
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Konceptet kræver en vis grad af tålmodighed når der vælges fyld i bagels, dette var der på dagen for besøget ikke overskud til fra personalets side, hvilket resulterede i hastebestillinger som ikke afspejlede hvad vi reelt godt kunne have tænkt os. Konkret er oplevelsen at personalet ikke talte direkte til kunden, talte meget hurtigt og kort, var ikke villig til at gentage eller forklare og uden øjenkontakt.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Blaest

Rejsende, der kiggede på Miss Coffee, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Miss Coffee? Fortæl om dine oplevelser!