“Arrogance på højt niveau”

Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge
Anmeldt 8. august 2020

Den 8. august 2020 ringede vi til stedet for at høre om det var nødvendigt med bordbestilling, det blev afkræftet. Vi mødte op og kunne hurtigt finde et ledigt bord, og satte os til at vente, og vente og vente. Vi konstaterede at personalet gik ud og rettede på liggestole og flyttede et par glas. efter 30 minutter gik min kone ind og spurgte om det kunne blive til lidt service alt imens vi kunne se flere af personalet drev rundt og glædede sig til de fik fri.... efter samlet 45 minutter forlod vi stedet, og jeg lover at jeg som lokal borger i Helsingør ikke støtter op, om så arrogant sted.

Tak, Jan P

Anmeldt 4. marts 2020

Vil klart anbefale at man spiser i Brasserie 1861. Der er lidt klemt i Marienlyst restauranten, man sidder lidt klemt.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Pernille W
Anmeldt 8. december 2019

Lækkerier for alle pengene, smilende og meget høflig stab af medarbejdere, flot vinkort og lækre anretninger

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, KimWestphalH
Anmeldt 30. november 2019 fra mobile enheder

Uden at vide ret meget om Marienlyst blev det basen for vor sølvbryllup som vi fejrede helt privat - og det fortrød vi ikke et sekundet. Super mad, super betjening vi vil som Arnold be back

Dato for besøg: november 2019
Tak, michaelhV5746FB
Anmeldt 9. september 2019 fra mobile enheder

Spurgte om det var muligt, at få noget at spise i baren. Det var muligt, og vi bestilte 2x burger samt lidt at drikke.
Vi ventede mere end 40 min, tjenerne gik forvirret rundt, og endelig troede vi maden kom, men det var burger uden ost.
Helt ok fra os, da vi ikke ville vente mere. Men nej, uden et ord forsvandt maden igen, lidt efter kom en sur ung pige, med burgerne. Ingen vi beklager ventetiden, eller velbekomme, de blev smidt på bordet, uden kommentar.
Simpelthen ikke godt nok, stedet taget i betragtning.
Burgerne var gode, derfor 2 stjerner.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 928heidit

Rejsende, der kiggede på Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge? Fortæl om dine oplevelser!