TripAdvisor
Søg

“Perfekt sølvbryllup”

Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge
Anmeldt for 6 dage siden fra mobile enheder

Uden at vide ret meget om Marienlyst blev det basen for vor sølvbryllup som vi fejrede helt privat - og det fortrød vi ikke et sekundet. Super mad, super betjening vi vil som Arnold be back

Dato for besøg: november 2019
Tak, michaelhV5746FB

Anmeldt 9. september 2019 fra mobile enheder

Spurgte om det var muligt, at få noget at spise i baren. Det var muligt, og vi bestilte 2x burger samt lidt at drikke.
Vi ventede mere end 40 min, tjenerne gik forvirret rundt, og endelig troede vi maden kom, men det var burger uden ost.
Helt ok fra os, da vi ikke ville vente mere. Men nej, uden et ord forsvandt maden igen, lidt efter kom en sur ung pige, med burgerne. Ingen vi beklager ventetiden, eller velbekomme, de blev smidt på bordet, uden kommentar.
Simpelthen ikke godt nok, stedet taget i betragtning.
Burgerne var gode, derfor 2 stjerner.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 928heidit
Anmeldt 25. juni 2019

Da vi gik i restauranten, fik vi bord sammen med vores venner.
Menuen er bestemt, så vi kunne desværre ikke få en ostetallerken i stedet for jordbærsorbet. Da tjeneren kom med vores vin og skænkede så vi at den var forkert...så den var på huset. Desværre var det en ret mangelfuld service vi fik. Ved præsentationen af hovedretten anede tjeneren ikke hvad det var han serverede. " det var noget kalv med noget grøntsags noget og kartofler med noget oste noget" Det virkede som om at man bare skulle fodres af inden kl. 22, hvor restauranten lukkede.
Rigtig dårlig stil, for sådan et sted!!!

Vi måtte en tur i baren for at skylle middagen ned...
Meget lækre drinks og gode charmerende bartender..

Dato for besøg: juni 2019
Tak, 111jesperc
Anmeldt 29. april 2019 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse, hvor det var tydeligt, at der er kræset om detaljen. Kvalitet er her nøgleordet. Et rigt flot hotel med mange fine detaljer. Lækkert værelse med udsigt over Øresund fra balkonen tilhørende værelset. Middagen blev indtaget i Brasserie 1861 og var en udsøgt fornøjelse. Lækkert og smagfuldt. Tjenerne var venlige og meget opmærksomme. Der var en rigtig god stemning blandt tjenerne og i det åbne køkken. Kan klart anbefales

Dato for besøg: april 2019
Tak, 816oleb
Anmeldt 19. april 2019 fra mobile enheder

Det var et helt fantastisk dejligt besøg. Spaet er super lækkert, især udeområdet er rigtigt lækkert. Vi havde det bedste værelse med udsigt over havet og stranden. Maden var fantastisk, og vinmenuen kan klart anbefales at tilkøbe. Morgenmaden var endnu bedre!

Dato for besøg: april 2019
Tak, simonecB6510SB

Rejsende, der kiggede på Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge? Fortæl om dine oplevelser!