“Dårlig og mangelfuld service, fra tjener”

Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge
Anmeldt 25. juni 2019

Da vi gik i restauranten, fik vi bord sammen med vores venner.
Menuen er bestemt, så vi kunne desværre ikke få en ostetallerken i stedet for jordbærsorbet. Da tjeneren kom med vores vin og skænkede så vi at den var forkert...så den var på huset. Desværre var det en ret mangelfuld service vi fik. Ved præsentationen af hovedretten anede tjeneren ikke hvad det var han serverede. " det var noget kalv med noget grøntsags noget og kartofler med noget oste noget" Det virkede som om at man bare skulle fodres af inden kl. 22, hvor restauranten lukkede.
Rigtig dårlig stil, for sådan et sted!!!

Vi måtte en tur i baren for at skylle middagen ned...
Meget lækre drinks og gode charmerende bartender..

Dato for besøg: juni 2019
Tak, 111jesperc

Anmeldt 29. april 2019 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse, hvor det var tydeligt, at der er kræset om detaljen. Kvalitet er her nøgleordet. Et rigt flot hotel med mange fine detaljer. Lækkert værelse med udsigt over Øresund fra balkonen tilhørende værelset. Middagen blev indtaget i Brasserie 1861 og var en udsøgt fornøjelse. Lækkert og smagfuldt. Tjenerne var venlige og meget opmærksomme. Der var en rigtig god stemning blandt tjenerne og i det åbne køkken. Kan klart anbefales

Dato for besøg: april 2019
Tak, 816oleb
Anmeldt 19. april 2019 fra mobile enheder

Det var et helt fantastisk dejligt besøg. Spaet er super lækkert, især udeområdet er rigtigt lækkert. Vi havde det bedste værelse med udsigt over havet og stranden. Maden var fantastisk, og vinmenuen kan klart anbefales at tilkøbe. Morgenmaden var endnu bedre!

Dato for besøg: april 2019
Tak, simonecB6510SB
Anmeldt 25. september 2018

Det er et super dejligtvsted at holde konferencer og møder - eller en lille weekend break med familien.
Det hele er bygget op omkring god service. Fine forhold ikke mindst spa området...ude som inde og det dejlige Brasserie 1861, som leverer god med til fornuftig pris - så absolut et besøg værd også hvis man ikke er gæst på hotellet.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Buschonboard
Anmeldt 19. august 2018

Jeg holdt i dag min runde fødselsdag på hotel Marienlyst i deres Seaside lokale. Vi var 25 personer og havde lokalet fra11.30 til 16.30.

Det blev ikke nogen god oplevelse.

Starten var ikke god. Jeg havde fået lovet en bordopstillng på 3 borde, men der var i stedet stillet 4 op, og det gjorde mig stresset i forhold til bordpladen.

Allerede kl. 13.30 begyndte personalet at tage retter ud fra buffeten. Det skal siges, at vi først kom igang med at spise ved 12-tiden, efter et glas champagne, hvor der iøvrigt ikke blev skænket 25 glas op, som jeg var lovet og havde betalt for. Sådan fortsatte det, og tonen var meget lidt venlig. Vi skulle gentagne gange bede dem lade være med at fjerne maden.Det var ret anstrengende og irriterende. Vi skulle bede om kopper og glas. Hvor mange skal I have, lød spørgsmålet. I stedet for af sig selv at komme med en stak.

Da vi er miljøbevidste og med i “mod madspild”, bad vi til sidst om nogle doggy bags og fik at vide , at hotellet hverken havde fryseposer eller alubakker. Vi fik af tjeneren at vide, at de genbrugte maden! Mine gæster gjorde store øjne.Alle var forundrede og forargede. Et sekund efter rettede tjeneren sig selv til, at maden blev genbrugt til personalet! Vi regnede med, at maden alligevel skulle destrueres. Vi hentede herefter hjemme diverse fryseposer.

Iøvrigt var maden god og omgivelserne dejlige.

Med venlig hilsen
Lene Lemaitre

Så vi besluttede at hente nogen selv.

Dato for besøg: august 2018
Tak, lemaitre

Rejsende, der kiggede på Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge? Fortæl om dine oplevelser!