“Marienlyst hotel. En kedelig oplevelse.”

Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge
Anmeldt 19. august 2018

Jeg holdt i dag min runde fødselsdag på hotel Marienlyst i deres Seaside lokale. Vi var 25 personer og havde lokalet fra11.30 til 16.30.

Det blev ikke nogen god oplevelse.

Starten var ikke god. Jeg havde fået lovet en bordopstillng på 3 borde, men der var i stedet stillet 4 op, og det gjorde mig stresset i forhold til bordpladen.

Allerede kl. 13.30 begyndte personalet at tage retter ud fra buffeten. Det skal siges, at vi først kom igang med at spise ved 12-tiden, efter et glas champagne, hvor der iøvrigt ikke blev skænket 25 glas op, som jeg var lovet og havde betalt for. Sådan fortsatte det, og tonen var meget lidt venlig. Vi skulle gentagne gange bede dem lade være med at fjerne maden.Det var ret anstrengende og irriterende. Vi skulle bede om kopper og glas. Hvor mange skal I have, lød spørgsmålet. I stedet for af sig selv at komme med en stak.

Da vi er miljøbevidste og med i “mod madspild”, bad vi til sidst om nogle doggy bags og fik at vide , at hotellet hverken havde fryseposer eller alubakker. Vi fik af tjeneren at vide, at de genbrugte maden! Mine gæster gjorde store øjne.Alle var forundrede og forargede. Et sekund efter rettede tjeneren sig selv til, at maden blev genbrugt til personalet! Vi regnede med, at maden alligevel skulle destrueres. Vi hentede herefter hjemme diverse fryseposer.

Iøvrigt var maden god og omgivelserne dejlige.

Med venlig hilsen
Lene Lemaitre

Så vi besluttede at hente nogen selv.

Tak, lemaitre

Anmeldt 13. august 2018

Fantastisk oplevelse.
Værelser, Dinner, Morgenbuffet, omgivelser og service helt i top.
Vi var et selskab på 34 der var der i 2 dage og alle havde samme
opfattelse af ovennævnte.

Tak, allantina
Anmeldt 27. februar 2018 fra mobile enheder

26.2.2018 Nyd vi en skøn frokost med dejlige vine til. Udsigten over øresund var pragtfuld og betjeningen sød og perfekt.

Tak, Anton S
Anmeldt 5. februar 2018

Efter et tidligere besøg skrev jeg en anmeldelse, hvor jeg gav udtryk for en lidt dårlig oplevelse. Efterfølgende blev der på en meget positiv måde fra hotel Marienlyst side, taget hånd omkring min anmeldelse. Senere besøgte vi så Brasseriet til en helt enestående frokostoplevelse.
I dejlige lokaler med udsigt til Kronborg, blev vi betjent af dygtige tjenere og ikke mindst en stor ros til Brasseriets meget dygtige kokke for den fine menu.
Hotel Marienlyst kan kun anbefales og vi glæder os til næste besøg på hotellet.

1  Tak, Jørn S
Anmeldt 5. januar 2018

Vi besøgte Marienlyst Brasseriet en onsdag aften først i januar med et lille selskab. Vi var endog meget tilfredse med mad, vine og service. De valgte serveringer var fire af køkkenchefens signaturretter med matchende vine – Riesling fra Alsace, Sauvignon Blanc fra New Zealand, Chassagne-Montrachet og Sauternes. Alt var snorlige og præcist anrettet, smagskomponeringer virkelig lækre! Vinene af høj kvalitet og flot anpassede maden. Meget flot og dygtigt, og tak for mad! Kan klart anbefales.

1  Tak, krenk

Rejsende, der kiggede på Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Marienlyst Restaurant, Bar & Lounge? Fortæl om dine oplevelser!