“Min bedste brunchoplevelse.”

Café Chaplin
Prisklasse: 0 US$ - 21 US$
Køkkener: Dansk, Moderne, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Buffet, Reservationer
Beskrivelse: VELKOMMEN TIL CAFÉ CHAPLIN I HJERTET AF HELSINGØR På Café Chaplin er der højt til loftet med en unik, særlig og herlig betjening, som man garanteret ikke oplever andre steder i byen. Her serveres hver dag fra en gennemført tapasmenu. Maden er tilberedt fra bunden og der er fokus på kvalitet og hele oplevelsen omkring måltidet. Café Chaplin er beliggende på Axeltorv i hjertet af Helsingør, og i gåafstand til Kronborg, Kulturværftet og det øvrige centrum. Om sommeren serveres der i cafeens hyggelige gårdhave, samt udeservering direkte på torvet, hvor man over en varm kop kaffe eller en kølig fadøl kan følge med i byens liv og torvehandel.
Anmeldt 3. maj 2022 fra mobile enheder

Den bedste brunchoplevelse ever.
Lækker og delikat anrettet buffet, med friske råvarer og lunt hjemmebagt brød.
Fantastisk sød og venlig betjening.
Kommer helt sikkert igen ❤️

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Pia P
Ryberg99, Agentur/konsulent hos Café Chaplin, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2022

Tak for din meget fine anmeldelse Pia. Vi er glade for, at du havde et dejligt besøg hos os, og at vores personale gjorde din oplevelse fantastisk. At I nød maden fortæller jeg videre til vores køkkenpersonale, det betyder meget.

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt 3. maj 2022 fra mobile enheder

Skøn stemning, serviceminded personale og et super socialt engagement. Et sted der emmer af kærlighed og omsorg. Kommer her helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, GrandTour37046483414

Tak for din anmeldelse. Vi bestræber os hver dag på at gøre Café Chaplin til et sted, hvor alle kan føle sig velkommen, det gælder både personale som gæster, så det betyder meget, at det er den oplevelse, I også har fået.

Vi glæder os til ar kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt 29. april 2022

Virkelig hyggelig café på torvet i Helsingør. Imødekommende og smilende personale der yder en fantastisk service. Fik i dag æren af at smage deres helt nyelavede hindbær tærter, hvilket jeg varmt kan anbefale.

Tak, 929sandiep

Tusinde tak for din fine anmeldelse Sandie.

Der er hver dag nybagte kager, som vores medarbejdere har lavet. De hindbærtærter, som I spiste var lavet af Ida, som er igang med sin STU på Chaplin. Jeg hilser hende og siger, at de smagte fantastisk.

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 4. april 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker, velsmagende og indbydende brunch buffet..Sødt og imødekommende personale og en rar atmosfære..Det er absolut ikke sidste gang vi besøger Café Chaplin.

Tak, Marina Beier J

Kære Marina.

Tusinde tak for din fine anmeldelse. Vi bestræber os altid på det bedste, så det er dejligt, at I har lagt mærke til det, det betyder meget.

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt 4. april 2022 fra mobile enheder

Dejlig atmosfære, virkelig god hjemmelavet mad,et superkoncept og et sødt, venligt og imødekommende personale. Bestemt anbefalelsesværdig og et sted vi helt sikkert vil besøge igenMartin

Tak, Martin B

Kære Martin.

Tak for din meget fine anmeldelse. Vi er glade for, at dit besøg hos os levede op til din forventning. Jeg hilser personalet og fortæller, at I nød deres imødekommenhed og søde måde, det ved jeg, at de bliver glade for at høre.

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen en anden go gang.

Rejsende, der kiggede på Café Chaplin, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Café Chaplin? Fortæl om dine oplevelser!