“Bedste Brunch i Helsingør”
Anmeldelse af Café Chaplin

Café Chaplin
Køkkener: Dansk, Moderne, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Buffet, Reservationer
Beskrivelse: VELKOMMEN TIL CAFÉ CHAPLIN I HJERTET AF HELSINGØR På Café Chaplin er der højt til loftet med en unik, særlig og herlig betjening, som man garanteret ikke oplever andre steder i byen. Her serveres hver dag fra en gennemført tapasmenu. Maden er tilberedt fra bunden og der er fokus på kvalitet og hele oplevelsen omkring måltidet. Café Chaplin er beliggende på Axeltorv i hjertet af Helsingør, og i gåafstand til Kronborg, Kulturværftet og det øvrige centrum. Om sommeren serveres der i cafeens hyggelige gårdhave, samt udeservering direkte på torvet, hvor man over en varm kop kaffe eller en kølig fadøl kan følge med i byens liv og torvehandel.
Anmeldt 7. august 2019

Chaplin har den bedste brunch i Helsingør til en rimelig penge. Der er alt hvad hjertet begærer og kaffe og juice er inkludert. Vi kommer der ofte da det er vores favoritsted

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Steen Withen N

Anmeldt 5. juni 2019 fra mobile enheder

Yderst lækker brunch, meget venlig personale.
Der blev hele tiden fyldt op på de flotte fade/skåle. Alt var i rigtig god kvalitet. Man kunne sidde 3 forskellige steder, ude på tovet, inde samt i en hygge baggård.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, manekan
Anmeldt 4. maj 2019 fra mobile enheder

Har lige haft et par skønne dage i Helsingør. Faldt ind på jeres café for at få en øl. Vi bestilte to Grimbergen, havde nogle hyggelige timer med udsigt til torvet.
Dagen efter kom vi igen og blev mødt med et "velkommen igen, skulle det være to Grimbergen?" Jeg kan kun sige wauw. Vi følte os virkelig som noget særligt, sådan at blive genkendt. Og vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Louise P
Anmeldt 4. maj 2019

Torsdag og fredag i denne uge besøgte jeg sammen med min skønne ledsager Cafe Chaplin. Et sted man føler sig hjemme i samme sekund, at man træder indenfor. De er kendt for Helsingørs bedste brunch, og selv om vi ikke fik den (vi havde spist stort til morgenmad på vores hotel (Hotel Hamlet)) så blev den tjekket ud og den så bare god ud :-) Vi fik en Grimbergen som blev serveret med et stort dejligt smil. Der var 90'er musik i højtalerne. En summen i cafeen. Vi havde det hyggeligt. Rigtig hyggeligt. Fredag kom vi forbi igen, og vi blev mødt at det samme store dejlige smil med spørgsmålet " skulle det være to Grimbergen?" Og det scorer man mange point på i min bog på godkendt og genkendt. Vi kommer igen. Det er så sikkert. Vi nød vores miniferie i Helsingør og Cafe Chaplin var afgjort en stor årsag til dette. Som en lille bonusinfo,Overfor Hotel Hamlet ligger en anden "Chaplin"-butik. Torsdag blev jeg nysgerrig om der var en sammenhæng mellem disse butikker. Jeg stoppede et par pensionister på gågaden og spurgte dem. De fortalte, at ejeren sad i kommunalbestyrelsen. At det var samme jer af alle butikkerne (der er også et bolchekogeri), og at han beskæftigede mennesker, som havde svært ved at komme ud på arbejdsmarkedet. Pensionisterne fortalte også at man rent faktisk var rigtige glade for manden i byen på grund af hans store indsats. Og denne information gjorde også det til så meget desto bedre en oplevelse fredag, at besøge cafeen. Jeg sender mine varmeste anbefalinger til Jan, Stine og hele holdet i Chaplinbutikkerne. I er helt klart et besøg værd :-)

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, Christian H
Anmeldt 29. marts 2019 fra mobile enheder

En lækker og anderledes buffet, klart pengene og et besøg værd, vi ses helt sikkert igen til en omgang brunch

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Lisbeth N

Rejsende, der kiggede på Café Chaplin, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Café Chaplin? Fortæl om dine oplevelser!