“Brunch”
Anmeldelse af Café Chaplin

Café Chaplin
Køkkener: Dansk, Moderne, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Buffet, Reservationer
Beskrivelse: VELKOMMEN TIL CAFÉ CHAPLIN I HJERTET AF HELSINGØR På Café Chaplin er der højt til loftet med en unik, særlig og herlig betjening, som man garanteret ikke oplever andre steder i byen. Her serveres hver dag fra en gennemført tapasmenu. Maden er tilberedt fra bunden og der er fokus på kvalitet og hele oplevelsen omkring måltidet. Café Chaplin er beliggende på Axeltorv i hjertet af Helsingør, og i gåafstand til Kronborg, Kulturværftet og det øvrige centrum. Om sommeren serveres der i cafeens hyggelige gårdhave, samt udeservering direkte på torvet, hvor man over en varm kop kaffe eller en kølig fadøl kan følge med i byens liv og torvehandel.
Anmeldt 29. marts 2019 fra mobile enheder

En lækker og anderledes buffet, klart pengene og et besøg værd, vi ses helt sikkert igen til en omgang brunch

Tak, Lisbeth N

Anmeldt 27. marts 2019

Café Chaplin er et besøg værd. Lokalerne er meget hyggelige. Der er rent og pænt. Vi kom for at nyde den altid rigtig gode brunchbuffet. Der er et varieret udbud af lækre retter - herunder flere salater. Det er en meget fin brunchbuffet til en fornuftig pris.

Tak, toniwinther
Anmeldt 25. marts 2019

Vi var 2 til brunch og det var "ikke noget at tale om". Vi var skuffet og kommer ikke igen. Deres buffet før i tiden, var en helt anden oplevelse.

1  Tak, Henrik W
Anmeldt 9. marts 2019

Fantastisk hyggeligt sted med lækker brunch og fin betjening. Og Jan Rybergs projekt er super med at noget af personalet er psykisk handicappede. Anne B.

Tak, Anne B
Jan R, Ejer hos Café Chaplin, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. marts 2019

Kære Anne,

Jeg skal hilse fra personalet og sige tusind tak for din flotte anmeldelse af Cafe Chaplin, det er vi alle meget glade for og vi håber du snart kommer igen.

K.h.
Personalet på Cafe Chaplin

Anmeldt 19. oktober 2018 fra mobile enheder

Super søde, smilende og tjenstvillig personale - frisklavet, god og lækker præsenteret mad i hyggelige lokaler - et godt sted at tage veninden, kæresten, familien med til Brunch

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Pia Groth T

Rejsende, der kiggede på Café Chaplin, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Café Chaplin? Fortæl om dine oplevelser!