“Sååå godt”
Anmeldelse af Café Karisma

Café Karisma
Anmeldt 9. juli 2019

Altid en fornøjelse at komme på Karisma. De bedste råvarer blandet med et dygtigt og friskt personale giver den perfekte (smags)oplevelse.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, 495piac

Anmeldt 15. april 2019

En af byens bedste og hyggelige cafeer. God atmosfære, fint udvalg og gode salater. Kan anbefales for en kop kaffe eller lidt cafe-mad

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Henrik L
Anmeldt 19. marts 2019 fra mobile enheder

Et utrolig hyggeligt sted, med rolig asmofære, vi fik kaffe og müsliboller med ost Meget fin kaffe og boller. Fin betjening

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Birthebirk7913
Anmeldt 12. november 2018 fra mobile enheder

Altid glade sage og højt humør! Skøn service, dejligt at se sådan et energiske og dejligt serviceminded par drive en fantastisk forretning :)
Vi ses snart igen ;)

Dato for besøg: november 2018
Tak, LiuItIs
Anmeldt 20. august 2018 fra mobile enheder

Super hyggelig cafe med en dejlig stemning.
Kaffen og juice her - er absolut fantastisk. Dejlige sandwich og kager .... mums.

Dato for besøg: august 2018
Tak, 604stineh

Rejsende, der kiggede på Café Karisma, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Har du været i Café Karisma? Fortæl om dine oplevelser!