“Dejligt sted.”

Café og Restaurant Madam Sprunck
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. september 2018

Man spiser godt hos Madammen .
Vi tager de 3 stk smørrebrød med en øl til . Det er passende og du bliver mæt .Høflig og god betjening .

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Susanne4726

Anmeldt 25. marts 2018

Skøn frokost med det bedste fra det danske køkken. Betjeningen var også rigtig god. Vi kunne ikke sætte en finger på noget. Restauranten er hyggelig indrettet i et lille, centralt beliggende hotel.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Lise1901
Anmeldt 4. marts 2018

Hyggeligt hotel med dejlig mad og god betjening -kan varmt anbefales at besøge - kommer rigtig gerne igen

Dato for besøg: september 2017
Tak, stlaurentius
Anmeldt 3. marts 2018

Vi var der en fredag aften og fik en lækker 3 retters menu i forbindelse med dining weekend. Alle retter var veltillavede og vi fik en god vin til maden. Betjeningen var opmærksom uden at være påtrængende, så vi følte også rigtig velkomne og vil gerne komme igen en anden gang. Kan godt anbefales som etb godt spisested.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, 521johnerik
Anmeldt 17. februar 2018

Synd at man når man har brugt 1000 kr på mad og drikke ikke går fra restauranten med et smil !
Tjenerne søde og venlige, intet at klage på der !
Men maden..................helt utrolig dårlig, jeg fik en fisk sat på en stor firkantet stykke rødbede, fisken tørstekt, rødbeden rå, det som skulle forstille sovs var en tyk grød med klumper i. Min partner fik muslinger, halvdelen var ikke åbnet og dem som var, var helt grå, den fantastiske sovs/suppe som kan laves på muslinger var en gang tynd plask uden smag !
Helt utrolig dårligt !
Synd for Sprunck var en gang super godt !

Dato for besøg: februar 2018
Tak, René F

Rejsende, der kiggede på Café og Restaurant Madam Sprunck, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Café og Restaurant Madam Sprunck? Fortæl om dine oplevelser!