“Dejligt sted”

Café og Restaurant Madam Sprunck
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 4. marts 2018

Hyggeligt hotel med dejlig mad og god betjening -kan varmt anbefales at besøge - kommer rigtig gerne igen

Tak, stlaurentius

Anmeldt 3. marts 2018

Vi var der en fredag aften og fik en lækker 3 retters menu i forbindelse med dining weekend. Alle retter var veltillavede og vi fik en god vin til maden. Betjeningen var opmærksom uden at være påtrængende, så vi følte også rigtig velkomne og vil gerne komme igen en anden gang. Kan godt anbefales som etb godt spisested.

Tak, 521johnerik
Anmeldt 17. februar 2018

Synd at man når man har brugt 1000 kr på mad og drikke ikke går fra restauranten med et smil !
Tjenerne søde og venlige, intet at klage på der !
Men maden..................helt utrolig dårlig, jeg fik en fisk sat på en stor firkantet stykke rødbede, fisken tørstekt, rødbeden rå, det som skulle forstille sovs var en tyk grød med klumper i. Min partner fik muslinger, halvdelen var ikke åbnet og dem som var, var helt grå, den fantastiske sovs/suppe som kan laves på muslinger var en gang tynd plask uden smag !
Helt utrolig dårligt !
Synd for Sprunck var en gang super godt !

Tak, René F
Anmeldt 7. januar 2018 fra mobile enheder

Tredie gang - samme menu - igen helt i top!!

Igen "Byens Burger". Hakket kvalitetskød med god smagsfylde, masser af bløde velsmagende løg, spejlæg, grønt og dressing. Vel nok den bedste burger, som jeg nogensinde har fået. (130,- kr stk. - hver en kr. værd!)
God karaffel Zinfandel og jeg fik et dejligt velsmagende Svaneke Classic.
Hyggelig atmosfære.
Igen sød smilende betjening - man føler sig velkommen og godt betjent. Specielt vor betjening (Emma) var en solstråle, som gjorde, at man forlod stedet i rigtigt godt humør.
Et sted som kan anbefales - og "Byens Burger" i særdeleshed.

Tak, LarsK51
Anmeldt 12. november 2017 fra mobile enheder

Kolde pandekager, kolde pølser, kold røræg, kolde Hatting rundstykker - alt i alt ikke en brunch jeg synes er 125 kroner - plus drikkevarer - værd.

Tak, Sune1971

Rejsende, der kiggede på Café og Restaurant Madam Sprunck, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne

Har du været i Café og Restaurant Madam Sprunck? Fortæl om dine oplevelser!