TripAdvisor

Bistro Francophile
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Vi kom forbi en lørdag aften og var de første i restauranten.Alt var perfekt og VELSMAGENDE.Stemningen er rigtig hyggelig med musik og romantisk belysning.Hvis man lukker øjnene,kan man føle sig hensat til en fransk restaurant.
Tjenerenvar en sød og kompetent tjener som var god til at vejlede omkring de forskellige vine.
Et besøg værd og god valuta for pengene.
Kærlig hilsen
Erik og Mira

Tak, Vjestat

Anmeldt 5. december 2019 fra mobile enheder

Vi triller altid mætte fra den hyggelige bistro, for maden er bare god. Så man skal da lige smage 3 retter og have lidt vino. Det hele fås til rimelige priser og der er garanti for god stemning. Er man stamgæst bliver man husket og føler sig særlig velkommen i den lille restaurant. Når vi kommer får vi traditionen tro serverer et glas kirr uden at have bestilt det. Beliggenheden for enden af Stengade er heller ikke at kimse af. På en almindelig aften er det ikke her man skal gå hen hvis retterne skal lande lige efter hinanden. Her kan man godt bruge en aften på middag og en kop kaffe eller en sjus og der er tid til det gode selskab mellem serveringene. Er Patron selv i huset kan man regne med røverhistorier og anekdoter om dette og hint. Bo er en unik karakter som tilfører bistroen ekstra charme og personlig. Så selv på en lidt off dag er bistroen et besøg værd og jeg vil til enhver tid anbefale Bistro Francophile.

Tak, 673sannej
Anmeldt 5. december 2019 fra mobile enheder

Virkelig god stemning og fantastisk mad! Helt klart et besøg værd:) vi havde en rigtig dejlig aften!

Tak, Sofiamartine
Anmeldt 4. december 2019 fra mobile enheder

Vi bor i nærheden og kommer jævnligt på Bistro Francophile. De holder niveauet hver gang. Hyggeligt og også elegant sted! Peter og Kirsten

Tak, Visdomsmanden
Anmeldt 4. december 2019 fra mobile enheder

At besøge Francophile er altid en fornøjelse, hyggelig atmosfære, fantastisk betjening og god mad.
Er nok det man kalder en stamgæst.

Tak, RexMartin

Rejsende, der kiggede på Bistro Francophile, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Bistro Francophile? Fortæl om dine oplevelser!