“Bistro-aristokrati i Helsingør”

Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 25. oktober 2019

Franske klassikere formidlet nutidigt og "en point".
Restauranten har ambiance som en varm sommeraften i Nice, med Patron som dominerende og underholdende entertainer.
Vi kommer helt sikkert tilbage :-)

Tak, Simon E

Anmeldt 17. oktober 2019 fra mobile enheder

En dejlig skøn aften hvor maden smagte skønt, vinen varmede og betjeningen var bramfri, ærlig og i dejlig øjenhøjde med sine gæster i en vidunderlig blandning af kækhed og charme - kan varmt anbefales!

Tak, 136anea
Anmeldt 17. oktober 2019

Francophiles indretning er noget af det hyggeligste og maden er fransk landkøkken. De to ting blandet sammen giver en stemning som er helt unik - og i hænderne på ejeren selv, Bo, får man et værtsskab der både er hyggeligt, autentisk, anekdonisk, humoristisk og kompromisløst ærligt. Hvis jeg skal anbefale et spisested i Helsingør er det altid Francophile.
Det enkle menukort hvor valget som regel står imellem tre forretter, hoverretter og desserter - og så en Vinmenu - er altid velsmagende og faktisk også billigt.
Når min kone og jeg skal ud at spise i Helsingør, ender vi altid her - og det sker ca en gang om måneden. Sludder at Helsingør ikke har et ordentligt spisested - vi har Francophile!

Tak, AAsolo
Anmeldt 1. oktober 2019

Vi fik salade chevre chaudm og efterfølgende en hvid fisk, med den dejligste sauce. Betjeningen er i sig selv en oplevelse værd, og vi var i Frankrig for en aften. Vi ses næste gang!

Dato for besøg: august 2019
Tak, Jakobv167
Anmeldt 28. september 2019 fra mobile enheder

At spise hos Bo på Bistro Francophile er altid en fornøjelse og en god oplevelse. Du bliver altid budt velkommen og får en fyldstgørende gennemgang af både menu og vinkort - husk at spørge hvis du er i tvivl! Her findes der ingen dumme spørgsmål! Menuen er altid rimelig i pris i forhold til kvaliteten af maden. Man går altid glad og mæt hjem! Godt køkken og herligt selskab!

Dato for besøg: september 2019
Tak, Mogens C

Rejsende, der kiggede på Bistro Francophile, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Bistro Francophile? Fortæl om dine oplevelser!