“Jubilæums middag med kolleger”
Anmeldelse af Bistro Francophile

Bidrager på niveau 3
16 anmeldelser
9 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Jubilæums middag med kolleger”
Anmeldt 2. februar 2017 fra mobile enheder

Restauranten er ikke særlig stor, men meget hyggelig.
Menu kortet er heller ikke stort: 3 forretter - 3 hovedretter - 3 desserter at vælge imellem, men alt ( måske netop derfor ) meget velsmagende, og smukt anrettet!
Betjeningen i top.
De to vine ( hvid og rød ) vi smagte var rigtig gode.

Besøgte stedet Februar 2017

Bidrager på niveau 4
36 anmeldelser
30 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Reel bistromad til hæderlige priser”
Anmeldt 30. januar 2017

Nok det tætteste man kan komme Frankrig i det kulinarisk underudviklede Helsingør. Menukortet er beskedent: 3 forretter, 3 hovedretter, 3 desserter. tre retter fås for billige 325 kr, hvoraf man bliver mæt! Vi (2 pers) fik gratineret løgsuppe, mørksej med linser og vintergrønt, nyretap med bearnaise og fritter, gateau Marcel, creme brulee. Alle retter var reelle, hverken mere eller mindre, upretentiøst og mættende uden større kiksere. Serveringen er hurtig, afslappet og jovial. Vil man have simpel fransk mad uden dikkedarer så er det bestemt et sted jeg vil anbefale.

• Besøgte stedet Januar 2017
Tak, RejseMinde
Helsingør, Danmark
Bidrager på niveau 6
141 anmeldelser
44 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 23 nyttige stemmer
“Her bliver du aldrig skuffet ...”
Anmeldt 27. oktober 2016

På Francofile finder du altid gode veltilberedte retter på menuen. Du får altid en udførlig forklaring på rettens sammensætning og du bliver aldrig skuffet.
Francofile har også altid gode og velsmagende vine på programmet ligesom ungerne altid kan få det de ønsker.
Er du til pastis så spørg endelig, der er altid flere varianter på hylderne, og du bliver mega populær hos Bo der selv er stor pastis tilhænger.
God fornøjelse!

• Besøgte stedet September 2016
Tak, Naac64
Bidrager på niveau 2
6 anmeldelser
6 anmeldelser af restauranter
“En tur til Frankrig...”
Anmeldt 26. september 2016 fra mobile enheder

Autentisk bistrohygge,veltillavet mad, søde mennesker og meget rimelige priser.der blev hurtigt fyldt med par, enkelte børn, mange svenskere og en familiemiddag. Trods travlhed måtte ingen vente urimeligt. En hyggelig og velsmagende aften

Besøgte stedet September 2016
11 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Fantastisk kulinarisk oplevelse”
Anmeldt 6. september 2016

Vi fik super veltilberedt og meget "Francophile" retter som alle var en kulinarisk oplevelse. Til forret havde vi valgt Salade Chevre Chaud og Petits Plats begge forretter var fantastiske, begge hovedretter (fisk & bøf) var også ekstremt velsmagende og perfekt tilberedte, for begge retter gælder at man ikke skal være smør forskrækket men helt klart på den positive måde. Til dessert valgte vi 2 x mousse og deres citrontærte, og specielt citrontærten var en meget positiv overraskelse.

• Besøgte stedet September 2016
Tak, Christian G

Rejsende, der kiggede på Bistro Francophile, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Bistro Francophile? Fortæl om dine oplevelser!