“En tur til Frankrig...”

Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 26. september 2016 fra mobile enheder

Autentisk bistrohygge,veltillavet mad, søde mennesker og meget rimelige priser.der blev hurtigt fyldt med par, enkelte børn, mange svenskere og en familiemiddag. Trods travlhed måtte ingen vente urimeligt. En hyggelig og velsmagende aften

Tak, Peter W

Anmeldt for 6. september 2016

Vi fik super veltilberedt og meget "Francophile" retter som alle var en kulinarisk oplevelse. Til forret havde vi valgt Salade Chevre Chaud og Petits Plats begge forretter var fantastiske, begge hovedretter (fisk & bøf) var også ekstremt velsmagende og perfekt tilberedte, for begge retter gælder at man ikke skal være smør forskrækket men helt klart på den positive måde. Til dessert valgte vi 2 x mousse og deres citrontærte, og specielt citrontærten var en meget positiv overraskelse.

Tak, Christian G
Anmeldt for 25. april 2016

Vi havde en fantastisk aften på bistroen i lørdags! Både mad og vin var en super god oplevelse og servicen var god, selvom det var en travl aften, hvor næsten alle gæster skulle til Mads Langer koncert.

Jeg drømmer stadig om citrontærten og vi kommer gerne igen!

Tak, soes123
Anmeldt for 2. april 2016

Var til middag i februar og fik fransk løgsuppe, bøf med bearnaise og 3 oste til dessert. Løgsuppen var fin men Bøffen var desværre ikke særlig god. Den var OK stegt men der var en del der måtte skæres fra. Tilbehøret til bøffen var kedeligt og ikke ordentligt varmt, det havde måske stået lidt længe i køkkenet. De tre oste var gode. Fin betjening.

Tak, jpoulsendk
Anmeldt for 4. marts 2016 fra mobile enheder

Bistro Francophile er uden tvivl vores yndlings restaurant i Helsingør. Vi har været her mange gange og bliver aldrig skuffede. Maden er altid lækker og betjeningen er i top. Stedets atmosfære bæres i høj grad oppe af Bo som ejer restauranten. Ligger med udsigt til Øresund og Sveriges kyst. Absolut et besøg værd... Eller flere!

Tak, CphCitizenCopenhagen

Rejsende, der kiggede på Bistro Francophile, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Bistro Francophile? Fortæl om dine oplevelser!