“Fantastisk kulinarisk oplevelse”

11 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Fantastisk kulinarisk oplevelse”
Anmeldt 6. september 2016

Vi fik super veltilberedt og meget "Francophile" retter som alle var en kulinarisk oplevelse. Til forret havde vi valgt Salade Chevre Chaud og Petits Plats begge forretter var fantastiske, begge hovedretter (fisk & bøf) var også ekstremt velsmagende og perfekt tilberedte, for begge retter gælder at man ikke skal være smør forskrækket men helt klart på den positive måde. Til dessert valgte vi 2 x mousse og deres citrontærte, og specielt citrontærten var en meget positiv overraskelse.

• Besøgte stedet September 2016

7 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Over al forventning”
Anmeldt 25. april 2016

Vi havde en fantastisk aften på bistroen i lørdags! Både mad og vin var en super god oplevelse og servicen var god, selvom det var en travl aften, hvor næsten alle gæster skulle til Mads Langer koncert.

Jeg drømmer stadig om citrontærten og vi kommer gerne igen!

• Besøgte stedet April 2016
Tak, soes123
Søborg, Danmark
Bidrager på niveau 6
97 anmeldelser
61 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 24 nyttige stemmer
“Hyggeligt sted men den mad jeg fik kunne have været bedre”
Anmeldt 2. april 2016

Var til middag i februar og fik fransk løgsuppe, bøf med bearnaise og 3 oste til dessert. Løgsuppen var fin men Bøffen var desværre ikke særlig god. Den var OK stegt men der var en del der måtte skæres fra. Tilbehøret til bøffen var kedeligt og ikke ordentligt varmt, det havde måske stået lidt længe i køkkenet. De tre oste var gode. Fin betjening.

• Besøgte stedet Februar 2016
21 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Fremragende!”
Anmeldt 4. marts 2016 fra mobile enheder

Bistro Francophile er uden tvivl vores yndlings restaurant i Helsingør. Vi har været her mange gange og bliver aldrig skuffede. Maden er altid lækker og betjeningen er i top. Stedets atmosfære bæres i høj grad oppe af Bo som ejer restauranten. Ligger med udsigt til Øresund og Sveriges kyst. Absolut et besøg værd... Eller flere!

Besøgte stedet Marts 2016
Tak, CphCitizenCopenhagen
Helsingør, Danmark
2 anmeldelser
“Bedste restaurant i Helsingør / Best restaurant in Helsingør”
Anmeldt 6. december 2015

Vi bor i Helsingør, har prøvet de fleste spisesteder af men vender altid tilbage til Francophile, som efter vores mening klart er den bedste restaurant i byen. Et besøg værd for alle lokale og turister, der vil have andet end cafémad: Hyggelig intim atmosfære, lækker mad, supergod vin og rigtig god betjening. Uanset om vi har været der som par, med gæster eller med et selskab, har det altid været en god oplevelse. Derfor besluttede vi også at holde vores bryllupsmiddag på restauranten i sommers. Det var et hit - og nu vækker det også fine minder at spise hos Bo og co.:)

• Besøgte stedet December 2015
Tak, Louise K

Rejsende, der kiggede på Bistro Francophile, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Bistro Francophile? Fortæl om dine oplevelser!