“Godt spisested med dejlig atmosfære”
Anmeldelse af Bistro Francophile

Bidrager på niveau 6
141 anmeldelser
44 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 23 nyttige stemmer
“Godt spisested med dejlig atmosfære”
Anmeldt 6. august 2014

Hos Patron får man altid et lækkert måltid med inspiration fra det franske køkken, Betjening er altid hyggelig og personlig og har man særlige krav er det heldigvis ingen hindring.
Hele familien har spis på Franophile flere gange og hver gang går vi hjem en oplevelse rigere.

• Besøgte stedet Juni 2014

Bidrager på niveau 4
27 anmeldelser
12 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 21 nyttige stemmer
“God Steak til rimelig pris ��”
Anmeldt 11. juli 2014 fra mobile enheder

Vidunderlig beliggenhed ved havnen og udsigt til Kronborg. Høflig betjening, hundevenligt og meget centralt.
Rimelig ventetid, super kvalitet Steak, flot anretning, med salat, oliven og tomat..

1 Tak, Bo S
Blistrup, Frederiksborg, Denmark
Bidrager på niveau 3
17 anmeldelser
12 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
“Faldende standard”
Anmeldt 26. juni 2014 fra mobile enheder

Vi var på restauranten i 2013 og syntes at kvaliteten på maden og betjeningen var super. MEN jeg må sige at kvaliteten er faldende. Menu kortet er det samme f.eks. grillet tomater med røget ost. Hertil var toast brødet blivet sort på den ene side og den sorte side var vendt ned af :-(
Steak med fritter var rib eye som også var blivet sort på panden og fritter var ovnbagte kartoffel både, disse var ikke engang frisk lavet. Men virkede opvarmende og var rå indvendig.
Betjeningen var fraværende. Der manglede salt og peber på bordet. Og da vi bad om det fik vi en tom peber kværn, som vi selv måtte rejse os for at finde en anden.
Øv.

1 Tak, ThomM655
Bidrager på niveau 5
66 anmeldelser
38 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 14 nyttige stemmer
“Hvis vi var rigere....”
Anmeldt 3. maj 2014

ville vi spise mindst en gang om ugen hos den hyggelige Patron i Bistro Francophile.
Gemalen tog 3 retters menuen - men skiftede dog desserten ud med ost (+15 kr.).
Jeg elsker, at der også serveres vine glasvis, så man kan få lov at prøve lidt forskelligt. Vi fik begge kaninrillette til forret, men som hovedret valgte gemalen kulmule og jeg fik perlehøne. Vi var højst tilfredse - også med betjeningen og det høje informationsniveau. Og så glæder vi os til, at det bliver varmt nok til, at vi kan sidde ude på terrassen og nyde den fremragende udsigt til Kronborg, færgerne og det lille glade, gule futtog.

• Besøgte stedet Maj 2014
Tak, AliceR2
Bidrager på niveau 3
14 anmeldelser
7 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 20 nyttige stemmer
“Hele pakken!”
Anmeldt 25. juli 2013

Her kan du få hele pakken:
- Danmarks bedste udsigt
- Hyggeligste og mest vidende Patron
- Lækre Moules Marinières ved terrassens bord 7
- Udsøgt vin fra Domaine Modat
- Crème brûlée

eller blot en Pastis, kaffe eller fadøl...

• Besøgte stedet Juli 2013
2 Tak, Susanne E

Rejsende, der kiggede på Bistro Francophile, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Bistro Francophile? Fortæl om dine oplevelser!