“Super lækkert ”
Anmeldelse af La Dolce Vita

La Dolce Vita
Reservér med
La Dolce Vita er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. oktober 2018 fra mobile enheder

Super lækker fire retters mad- og vinmenu! Her kommer vi bestemt igen en anden gang. Kan klart anbefales.

Tak, Christian R

Anmeldt 30. september 2018

Vi var 9 venner på besøg en fredag aften, og havde bestilt den store menu Frank i forvejen. Vi blev venlig modtaget, og vist til vores bord.
Maden og vinen var fantastisk, og man fornemmer en stolthed over at servere autentisk italiensk mad.
Personalet formåede at servere de lækre retter i et passende tempo, så det hele passede bare så godt sammen.
Jeg kan varmt anbefale andre at besøge La Dolce Vita, hvor vi havde en fantastisk aften.

Tak, J0ergen
Anmeldt 28. september 2018

Italiensk (Sardisk). Rigtig god mad og vin. Stamrestaurant. Bor kun 200 m væk!

Personalet, og indehaveren er meget venlige, humoristiske og vidende om deres mad og vine. Om sommeren er gårdhaven genial.

Min Bror er Vegetar og Gnocchienthusiast. Selv om det ikke var på kortet lavede indehaveren selv Vegetariske Gnocchi til ham. Og de var hammer!

René

Tak, Trip74388
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Et fantastisk madsted. En skjult perle.

Du kan sidde ude i gården også - ellers traditionel restaurant med fantastisk Italiens inspireret delikat mad og fantastiske vine.

Køb tre retters menu. Anbefaler vi - det var en oplevelse.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 1. september 2018 fra mobile enheder

Vi har tilbragt en skøn aften på La Dolce Vita med masser af velsmagende mad, tilhørende dejlige vine og superhyggelige værter - det kan kun anbefales varmt!

Tak, Hanne H

Rejsende, der kiggede på La Dolce Vita, kiggede også på

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Helsingborg, Skåne
Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i La Dolce Vita? Fortæl om dine oplevelser!