Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com144 US$
Expedia.com145 US$
Priceline144 US$
Tripadvisor144 US$
Lol.travel
Trip.com144 US$
Anmeldt d. 14. juli 2021 fra mobile enheder

Fin beliggenhed, gode værelser, dog et lille badeværelse men rent. Dejligt med en luftventilator i det varme vejr, når man ikke kan have vinduerne åbne. Eneste anke var mange kirkeklokker og måger som kan holde en vågen. God morgen mad og parkering ved hotellet.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, JetteN594
Anmeldt d. 25. maj 2021

Hotellet er en ældre og charmerende bygning som har en god beliggenhed centralt i byen. Som andre skriver er der lidt lydt både fra trafik og knirkende gulve, men det generede ikke os på værelserne på 2. sal. Ved bookingen bestilte vi fri parkering og fik en P-plads i gården, som er aflåst om natten. Der er pænt og rent, og betjeningen er venlig og smilende. Fin morgenmadsbuffet med pænt udvalg af det mest almindelige. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, LNielsen4281
Anmeldt d. 11. maj 2021

Dejligt hotel - centralt - uovertruffen venlig betjening - egen P plads - Dejligt værelse - Skøn morgenmad! Vi havde en dejlig tid i Helsingør, hvor vi nød vores ophold. Hotellet var rent og pænt og velholdt.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, jchr713
Anmeldt d. 31. marts 2021

Matcher prisen. God central beliggenhed, pænt værelse med udsigt til Kronborg og fine forhold i forhold til corona restriktioner. Venlig og imødekommende personale. OK morgenmadspose. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, nnttthmsn
Anmeldt d. 5. januar 2021

Vi havde et ophold fra 31.12.20- 01.01.21, altså en enkelt nat, og det kunne vi godt finde på at gentage. Hotellet er lidt i den gamle stil, men superrent, og har en meget venlig og imødekommende betjening, både på stedet, og i telefonen. Vi var jo nødt til at holde os orienteret i disse Covid-tider. Værelset var helt OK, med kaffe- og thefaciliteter, udmærket TV og ret gode senge. Dørtrinet ud til det (lille) kombinerede toilet og bruserum på værelse 441 var/er ret højt, faktisk et helt lille trappetrin, og det skulle man lige notere sig, især når man i mørke skulle tilbage i værelset igen. Men det gik nu fint, ingen små uheld :). Til gengæld var udsigten her på 4. sal fin fin, ud over det gl. toldkammer, færgehavnen og videre over til Sverige.
Morgenmaden var hente-selv-i-spisestuen (Covid igen), og bestod af 2 fine smurte boller med hhv ost og pålæg, en brik juice, frugt (appelsin) samt kaffe fra maskine med stort program. Vi var udmærket tilfreds med det hele. Også den centrale placering ved tog- og busstation, og kort afstand til bymidten. Hotellet har i øvrigt elevator.

Dato for ophold: januar 2021
1  Tak, helle56