Anmeldt d. 9. september 2020

Godt lille hotel lige midt i Helsingør. Venligt og imødekommende personale. Fint lille værelse. Alt var rent og pænt. God morgenmad med noget til de fleste. Dog ikke økologisk . Mulighed for gratis parkering.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Strabello
Thomas Frauenhoff, Gæsteservice/reception hos Hotel Skandia, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Strabello
Vi arbejder konstant på at forbedre vores værktøjer og give dig den bedst mulige oplevelse. Tak for din tid og din feedback.
Vi håber at du vil besøge os igen.

Anmeldt d. 7. september 2020

Værelset var som betalt for - rent og nydeligt. Det er et ældre, lidt slidt hotel men alt hvad der skal være. Havde et værelse med eget lille toilet og bad. Tak for en god overnatning - en venlig, hjælpsom og flink service. Morgenmaden var super god :)

Dato for ophold: september 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Vivi T
Thomas Frauenhoff, Gæsteservice/reception hos Hotel Skandia, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Vivi,

Anmeldt d. 19. august 2020

Alt var som det skal være for et hotel i den prisklasse. Morgenmad også hel fin. Rigtig meget støj fra stationen overfor og mennesker fra gaden. Fint med central beliggenhed - men vælg et værelse der vender væk fra gaden.

Tak, djark161286

Kære Gæst.

Anmeldt d. 8. august 2020

Venligt personale og dejlig morgenmad.
Men gulvene knirker meget og kan være et problem hvis du ønsker ro, men det er jo en gammel bygning, der er også lidt støj fra toget hvis du bor ud mod jernbanen

Tak, dniels672632

Kære Gæst.

Anmeldt d. 7. august 2020 fra mobile enheder

Centralt beliggende, flinkt personale ,værelset var rent og havde en fin udsigt.Der var en del gadestøj,men det er jo hvad man kan forvente når hotellet er centralt beliggende. Dejlig morgenmad med friskbagt brød fra bageren.fint med p plads i gården, men husk at reserver på forhånd, da der kun er 5 p pladser.

Tak, henrikl434

Kære Henrik,.