Anmeldt d. 19. august 2020

Alt var som det skal være for et hotel i den prisklasse. Morgenmad også hel fin. Rigtig meget støj fra stationen overfor og mennesker fra gaden. Fint med central beliggenhed - men vælg et værelse der vender væk fra gaden.

Tak, djark161286
Thomas Frauenhoff, Gæsteservice/reception hos Hotel Skandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2020

Mange tak fordi I har overnattet hos Hotel Skandia.
Vi arbejder konstant på at forbedre vores værktøjer og give dig den bedst mulige oplevelse. Tak for din tid og din feedback.

Anmeldt d. 9. august 2020

Venligt personale og dejlig morgenmad.
Men gulvene knirker meget og kan være et problem hvis du ønsker ro, men det er jo en gammel bygning, der er også lidt støj fra toget hvis du bor ud mod jernbanen

Tak, dniels672632

Anmeldt d. 7. august 2020 fra mobile enheder

Centralt beliggende, flinkt personale ,værelset var rent og havde en fin udsigt.Der var en del gadestøj,men det er jo hvad man kan forvente når hotellet er centralt beliggende. Dejlig morgenmad med friskbagt brød fra bageren.fint med p plads i gården, men husk at reserver på forhånd, da der kun er 5 p pladser.

Tak, henrikl434

Kære Henrik,.

Anmeldt d. 2. august 2020

Udmærket hotel god beliggenhed personale og morgenmad . Et godt valg af hotel der ligger rigtig godt,hvis man som os vil rundt og se på Helsingør og omegn ,såsom Kronborg,kulturhuset og diverse museer og ikke mindst de mange hyggelige gader i Helsingør.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, susangatzwiller

Kære Susan Gatzwiller,.

Anmeldt d. 26. juli 2020

Lille, men hyggeligt hotel. Det var overraskende pæne værelser og meget sødt personale. Meget rent. Morgenmaden var ok.Selvom det ligger hvor det gør, er der ikke noget larm. Wi-fi virkede ikke, det undskyldte de og prøvede at løse.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, christine2ft