Gerd N

Vi var meget tilfredse.

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. feb. 2024
Vi var meget tilfredse. Vi var især glade for den rigtig gode akustik på grund af mange bløde stoffer, som var rigtig godt, da vi begge bruger høreapparat.
Alle var meget venlige og hjælpsomme.
Vi nød spaområdet med varmt vand og god sauna.

Vi kommer igen.
Dato for ophold: januar 2024
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 22. feb. 2024
Kære 182gerdn

Tusind tak for jeres positive anmeldelse.

Det er fantastisk at læse om jeres gode oplevelser, og vi ser frem imod et glædeligt gensyn.

1.3 km fra Marienlyst Strandhotel
    Façade avec sa terrasse
    Go to your Happy Price
    0.2 km fra Marienlyst Strandhotel
    Gratis parkering
    our amazing hostel from the air
      795 kr.
      3.156 kr.
    0.0 km fra Marienlyst Strandhotel
    Vis flere hoteller i Helsingør
    Anmeldt d. 4. februar 2024 fra mobile enheder

Altid super venligt og meget imødekommende personale. Servicen er i top. Dejlige omgivelser både inde og ude, hvilket medvirker til man har lyst til at vende tilbage igen og igen. Dejlige værelser med god plads og skønne dyner. Glæder mig allerede til næste besøg

Værelsestip: Ind i mellem kræves lidt tålmodighed i baren - men nyd de dejlige sofaer mens du venter
    Tak, NorthStar46368367680
    Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. februar 2024

Kære NorthStar46368367680

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som har givet os alle et kæmpe smil på læben.

Vi sætter så stor pris på de flotte ord og særligt at I fremhæver vores serviceniveau. På glædeligt gensyn ved lejlighed.

Susanna Andersen

Anmeldt d. 4. februar 2024

Den pakke vi havde købt med overnatning, Spa og spisning kl. 17:45 faldt sammen med at der var EM-finale i håndbold.
    Der var stor hjælp fra personalet, der trods fyldt hus fik flyttet rundt på vores spisetid, så vi kunne nå det hele.
    Det er dejligt at komme et sted, hvor vi bliver mødt af så søde og hjælpsomme medarbejdere.
    Lone og Henrik

Værelsestip: Det er fantastisk at sidde i den udendørs Infinity Pool med udsigt over Øresund - men husk evt. en hue til poolen i de kolde måneder
    • Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, Henrik M

Kære Lone & Henrik

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse og fantastisk at læse, at det hele gik op i en højere enhed.

Vi håber alle på et glædeligt gensyn ved lejlighed.

Anmeldt d. 3. februar 2024

Alle steder på dette hotel er der kun venligt og meget serviceminded personale. Det er så imponerende med så mange ansatte, om det er ved tjek in, restauranterne, baren. Det var nøjagtig samme oplevelse året før. Det må betyde at personalet bliver behandlet godt.
    Personlig service er vigtigere end værelset og mange andre detaljer, men alt fungere perfekt.
    Fantastisk mad både aftensmad og morgenmad og seng, dyner og puder og værelse.
    Spaen var vi også vilde med.
    Selvom det er et hotel med mange gæster, forstår de at skabe luft og plads, både restaurant og i spaen, som vi lidt havde frygtet.
    Vi kommer snart igen.

Værelsestip: Bare læn dig tilbage og nyd opholdet
    Tak, sigrid_kindberg

Kære Sigrid_kindberg

Tusind tak for din anmeldelse, som gør os både glade og stolte.

Vi glæder os sådan til at dele din feedback med vores dygtige kolleger og endnu mere til at byde jer velkommen tilbage på vores strandhotel.

Anmeldt d. 3. februar 2024 fra mobile enheder

Danmarks efter min mening lækreste “badehotel”..

Super venligt og hjælpsomt personale.
    Hele hotellet er indrettet så fint og ned til mindste detalje for at give den helt rigtige og afslappende badehotel stemning (bl.a. stripet tapet, fine guld kontakter, retro lamper etc). Alt virker gennemtænkt.

Mad og betjening i særklasse.
    29 ladestandere til elbiler med super nem app betaling. Virkelig nemt når man kommer i elbil.

Hotellet lever alt i alt fuldt op til prisen.

Rejsetype: Rejste alene
    Tak, Nørgaard C
    Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. marts 2024

Kære Nørgaard C

Tusind mange tak for den flotte anmeldelse, som vi sætter stor pris på. Vi er særligt stolte over, at du nævner vores venlige kolleger og vi glæder os til at dele rosen med dem.

Vi håber på et glædeligt gensyn ved lejlighed.

Anmeldt d. 26. januar 2024

Hvis at det er et ophold i afslappet luxus? Så er opholdet fundet her.
    Rummet var vel disponeret og gennemtænkt.
    Badeværelset var stor med dobbelt bruser sæt.
    Aftensmad var meget velsmagende med passende portioner.
    Morgenmad var exceptional med alt hvad man kunne ønske sig, med for eksempel havregrød.
    Personalet er venlig og imødekommende.
    Her kommer vi igen,.

Værelsestip: Vælg superior værelse.
    Tak, MichaelScottW

Kære MichaelScottW

Tusind tak for din udførlige anmeldelse, som vi glæder os til at dele med vores kolleger.

Det er fantastisk at læse om jeres oplevelser, og vi ser frem imod et glædeligt gensyn ved lejlighed.