3 personer kigger på dette hotel
457 $
Gratis afbestilling indtil d. 01/10/21
Official Site
457 $
Book nu, betal under opholdet
FindHotel
434 $
Gratis afbestilling indtil d. 01/10/21
Booking.com456 $
Hotels.com457 $
CheapTickets457 $
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Vi har været gæst ved bryllup med overnatning... helt igennem en dejlig oplevelse. Virkligt sødt personale, dejlig mad. Både til middagen og morgenmaden. Pænt og rent over det hele. Smuk beliggenhed. Vi skal helt bestemt tilbage til et spa ophold.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Likemormor
Anmeldt d. 27. juli 2021

Bookede 3 -dages ministay incl. aften-menu i Superior-room (uden spa, uden strandudsigt). OK værelse, dog meget lille badeværelse ift. det er et superior-room. Maden i restautranern var OK, dog ville menu på 3-dagen være den samme som een af de øvrige dage, da der kun er 3 x 3 retter at vælge imellem , hvoraf den ene er vegetar. Vi har ikke noget imod vegetar-mad, men så bør det være beskrevet under opholds-beskrivelsen, så man på forhånd er forberedt. Vi fik dog tilbudt en 2-retters gourmet middag i gourmet restauranten i stedet for, uden merpris. Det sagde vi ja tak til. Totalt set kun 3 stjerner (gennemsnitlig) , selvom hotellets ry og prisniveau egenligt burde borge for noget mere.

Værelsestip: Superior-room 4 etage i gl. bygning
Dato for ophold: juli 2021
Tak, Per L
Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2021

Kære Per

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel.

Vi ønsker jer en god sommer.

Anmeldt d. 12. juli 2021

Som afsluttende specialegave til mig selv, have jeg givet mig to overnatninger på enkeltværelse med spa på Marienlyst Strandhotel, da stedet har vundet flere priser. Værelset er rigtig hyggelig indrettet, men efter min mening er madrassen i den meget hårde ende. Derudover første nat blev jeg flere gange vækket om natten af banken og trampen ovenover mit værelse og igen meget tideligt om morgenen. Jeg tænkte, at dette skyldtes Sankt Hans arrangementet, hvilket jeg selv havde været indforstået med ville foregå under mit ophold, så derfor så igennem fingrene med dette første nat. Men anden nat have jeg nøjagtig samme oplevelse, hvor jeg kl. 1 om natten var nødsaget til at ringe til receptionen og oplyse dem om, at de var umuligt for mig at sove grundet støj. Dette mente personalet skyldtes et firmaarrangement på hotellet, men dette tænker jeg ikke skal forstyrre mit ophold. Endnu engang blev jeg om morgenen vækket grundet samme støj. Det er længe siden, at jeg har sovet så dårligt som jeg gjorde på mit ophold, hvilket er ærgerligt når mit ophold var tiltænkt som et afstressende pusterum. Ved udcheckning oplyste jeg personalet om min dårlige oplevelse, hvortil han beklagede - mere blev der ikke gjort ved det, hvilket jeg synes kunne være håndteret bedre med den pris jeg faktisk har betalt for opholdet, som især har været et højt beløb for en nyuddannet som jeg. Men værd at nævne er at hotellets belliggenhed og spaen er virkelig fin, og personalet i restauranterne altid var smilende og opmærksomme!

Dato for ophold: juni 2021
Tak, jasminusts
Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2021

Kære Jasminusts

En god nats søvn er vigtig og derfor beklager vi dine oplevelser mange gange. Din feedback er delt med de rette afdelingsledere, dette således de kan lave en opfølgning med det samme.

Vi ønsker dig en fantastisk sommer.

Anmeldt d. 29. juni 2021 fra mobile enheder

Fantastiske omgivelser og dejlig service. Min veninde og jeg har virkelig nydt vores ophold. Vi ankom til et skønt værelse med en skøn udsigt over Øresund. Vi nød dagen i den dejlige spa og sluttede aftenen med en skøn middag på restaurant Marienlyst. Servicen var i top hele vejen igennem.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, aen774
Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2021

Kære Aen774

Tusind mange tak for denne fantastiske og udførlige anmeldelse, som er delt med alle vores kollegaer og naturligvis til stor glæde for alle.

Vi håber meget at kunne byde jer velkommen igen i nær fremtid.

Anmeldt d. 27. juni 2021 fra mobile enheder

Marienlyst Strandhotel er er sted jeg vender tilbage til af en grund!
Nu er det 3.gang med overnatning og selvom det koster en del, så er det pengene værd fordi:

- Fantastisk beliggenhed lige ud til stranden og med udsyn over Kronborg.bog udsigten nyder man godt af rigtig mange steder på hotellet.

- Verdensklasse spa! Stor og rummelig med mange ting at tage sig til og smukt indrettet. Har ikke prøvet at det føles overrendt, men visse tider er selvfølgelig mere besøgt end andre.

- Dejlige rummelige værelser med lækkert interiør og gode senge. Jeg vil klart anbefale at bruge de ekstra penge på udsigt til vandet.

- Lækker mad i restauranten både morgen og aften (dog ikke imponeret over maden i baren).

- God service fra personalet og der er generelt styr på tingene.

- Meget hundevenligt hotel. Man må have sin hund med alle steder ud over restauranten. Man kan få rigtig gode værelser lige ud mod stranden i den ende hvor der er mest ro

Alt i alt er det ren forkælelse at være på Marienlyst og kommer helt sikkert tilbage igen.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 12betinal

Kære 12betinal

Tusind tak for denne fantastiske og udførlige anmeldelse. Det er en fornøjelse at læse om jeres spaophold, og jeg glæder mig til at dele roserne med mine kolleger i de forskellige afdelinger.

Vi glæder os allerede til at byde jer velkommen tilbage.

Med ønsket om en fantastisk sommer.