Anmeldt d. 18. september 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt et spa ophold med badekar og udsigt ud over Øresund. Og jeg må sige, at jeg klart kan anbefale dette hotel, som har mange ting og tilbyde som casino, spa, padleboard, saunagus osv.
Der er fantastisk personale, som er utrolig høflige og hjælpsom.
Vi havde bestilt 3 rettes menu om aften og det var var super godt..Hvis man har muligheden skal man prøve og bestille 5 retters menu.
Absolut ikke sidste gang, vi kommer der.

Tak, tinou898
Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Tinou898

Tusind mange tak for denne fantastiske anmeldelse, som det virkelig glæder os at læse.

Vi ser allerede frem til, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage.

På glædeligt gensyn!

Anmeldt d. 17. september 2020 fra mobile enheder

Man kan som sådan ikke sige noget negativt om hotellet, personale eller indretning.
Men alligevel er det ikke et hotel der giver waou følelse, i stedet mere en “nå” følelse.
Fantastisk beliggenhed og historisk setup.

1  Tak, Hrjolls
Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 5 uger siden

Kære Hrjolls

Tak for din anmeldelse.

Det vil glæde os at få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage en dag.

Anmeldt d. 16. september 2020

Hotel Marienlyst er min kones og mit favorithotel. Smukkeste beliggenhed et stenkast fra Øresund, med udsigt til Sverige, og de vildeste solopgange og romantiske solnedgange. Vi bliver altid mødt i receptionen af smilende og dygtige medarbejdere.
Morgenmadsrestauranten har en super udsigt til Øresund, lækker morgenmad, og
tjenere som er venlige og smilende, og som skaber en dejlig stemning.
Vi spiste i restaurant 1861, som ligger lige ud til vandet. Vi spiste en 5 retters middag
med vinmenu, og den var af høj kvalitet, og tjenerne var rigtig gode.
Vi boede med havudsigt i et værelse med balkon og smukt indrettet, og som viser vi
er på et rigtigt strand/badehotel.
Vores oplevelse af hotel Marienlyst er, at her er medarbejderne mere end glade for at arbejde. Det betyder meget for min kone og jeg at personalet kan lide hinanden.
Vi har overnattet på hotellet mange gange, og vores opfattelse er at hotellets ledelse har skabt et unikt hotel, med dejlige medarbejdere, der alle er unikke.
Vi skal ikke glemme rengøringspersonalet, vores værelse og resten af hotellet er altid super rent.
Med venlig hilsen
Kirsten og Peter Sonne Sørensen, 16 september 2020

Tak, Peter S

Kære Peter S

Wauw! Tusind mange tak for denne fantastiske og udførlige anmeldelse.

Vi giver de flotte ord videre til alle vores dygtige kolleger. Vi håber meget at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage på kanten af Øresund.

Anmeldt d. 30. august 2020

Vi har haft det mest fantastiske ophold på hotellet. Vi blev flot modtaget af Mathias i receptionen. Under vores ophold nød vi godt af spaen og senere en fantastisk middag i restauranten, hvor tjeneren vejledte os kyndigt i valg af mad og vine. Værelserne var med en fantastisk udsigt og tilmed udstyret med en terrasse, hvor vi sad og nød både aften og tidlig morgenkaffe. Starten på dagen bød på en pragtfuld morgenbuffet.
Overalt på hotellet og dets store område blev vi mødt med et dejligt værtskab, som gjorde det let for os, at være gæster.
Vi kan varmt anbefale et ophold på dette skønne hotel.
Bedste hilsner fra

Jena og Helle
Aalborg

Dato for ophold: august 2020
Tak, 138hellej
Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Kære Jena & Helle

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse og for jeres anbefaling.

Vi giver de flotte ord videre til Mathias og vores øvrige kollegaer, og håber meget at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen i nær fremtid.

Anmeldt d. 21. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækkert sted. Flot udsigt og skønne værelser.

Lækkert morgenbuffet men der mangler skilte.

Utrolig lækkert spa, men det mangler lidt lounge musik udenfor, så man ikke høre de andres samtaler. Ved saltrummet kunne man godt sætte en eller anden form for ur, så man ved af der er optaget allerede, inden man går ned af trappen.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 819vivil

Kære 819vivil

Tusind tak for din venlige anmeldelse.

Det er en fornøjelse at læse om dine gode oplevelser, ligesom vi naturligvis også sætter stor pris på din feedback om strandspaen. Vi videresender det til vores spachef med det samme, og håber at vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage ved lejlighed.