Super flot hotel med høflig betjening og super lækkert placeret lige ved stranden med vidunderlig udsigt til sverige

Gratis lån af gummestøvler til ravjagten langs stranden

Vidunderlig strandudsigt fra de fleste værelser

Dato for ophold: marts 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, T7339WUpaulb
Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære T7339WUpaulb

Tusind tak for din venlige anmeldelse.

Det glæder os at læse om jeres ophold og vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Receptionen og de ansatte der = top!
Værelset = top!
Restuaranten = top! Både lokaliteten, maden, vinen og personalet.
Diverse Spa, sauaer, direkte udgang til havet, top!
Pris på ophold og vin til maden, helt ok.
Den ene forbedring der er tiltrængt var en føntørrer eller to mere end den ene der var til rådighed i dameomklædning i Spa :-)

Værelsestip: Tag om muigt et med havudsigt.
Dato for ophold: februar 2020
Tak, 269pernilleh
Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære 269pernilleh

Tusind tak for din venlige anmeldelse og gode feedback.

Det glæder os meget at læse om jeres gode oplevelser og vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Jeg havde glædet mig til en dagspa og taget en feriedag fra arbejdet, MEN... jeg var ikke at finde i deres bestillings system,selvom jeg havde gjort det jeg skulle, med at ringe og bestille dagen pr. tlf. samt printet den tilmeldings bekræftelse som Marienlyst Hotel havde sendt på mail. Jeg havde desuden husket gavekortet som var årsagen til at jeg ikke bookede pr. mail, men måtte ringe til dem. Der var ingen dato på den tilmeldings bekræftelse som de havde sendt til mig- deres fejl, som jeg ikke havde set, men det blev altså nu MIN skyld at de havde gjort en fejl. Nedværdigende følelse at stå der en mandag morgen, uden makeup i afslappet tøj med en taske med badetøj og bog, og blive behandlet sådan af en sur ung pige uden nogen form for løsning af nogen art. Jeg havde glædet mig til en dag i ro med en god bog.Efter 10 minutter blev det for meget og jeg gik.

Tak, HEOS2013
Susanne Andernsen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære HEOS2013

Tak for din anmeldelse.

Vores direktør Michael Lauritsen vil meget gerne i kontakt med dig, og han kan kontaktes på ml@marienlyst.dk.

Susanne Andersen

Jeg havde et fantastisk spa ophold med min teenage datter i vinterferien. Hotellet er rigtig flot, med en faktisk udsigt over Øresund, personalet er super kompetente og i imødekommende. Vi startede med en lækker 3 retters menu i restauranten, hvor igen udsigten ud over havet er enormt afslappende. Efter middagen top vi i spaen, kan især anbefale en tur i boblebadet samt infinity poolen og ikke mindst saunaerne på stranden med saunagus og dyb i Øresund. Det er et af de bedst spaophold og vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: februar 2020
1  Tak, heidiahrenkielw

Kære Heidiahrenkielw

Tusind tak for denne fantastiske og udførlige anmeldelse. Det er en fornøjelse at læse om jeres spaophold, og jeg glæder mig til at dele roserne med mine kollegaer.

Det vil glæde os alle sammen at få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen en dag.

Susanne Andersen

Bare et skønt Hotel med en fantastisk udsigt. Hotellet ligger lige ud til Øresund og du ser Kronborg der ligger lige der så smukt. Det skal opleves. Dejlig spa oplevelse med super god saunagus og en tur i det kolde Øresund 4 grader.

Værelsestip: Rigtig god Udsigt. Skøn spa afd.
Tak, Pernille W

Kære Pernille W

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os at læse om jeres ophold, og vi giver dig helt ret - saunagus med dyp i Øresund er en oplevelse, man skal unde sig selv.

Vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.