Jeg havde et fantastisk spa ophold med min teenage datter i vinterferien. Hotellet er rigtig flot, med en faktisk udsigt over Øresund, personalet er super kompetente og i imødekommende. Vi startede med en lækker 3 retters menu i restauranten, hvor igen udsigten ud over havet er enormt afslappende. Efter middagen top vi i spaen, kan især anbefale en tur i boblebadet samt infinity poolen og ikke mindst saunaerne på stranden med saunagus og dyb i Øresund. Det er et af de bedst spaophold og vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: februar 2020
1  Tak, heidiahrenkielw
Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Heidiahrenkielw

Tusind tak for denne fantastiske og udførlige anmeldelse. Det er en fornøjelse at læse om jeres spaophold, og jeg glæder mig til at dele roserne med mine kollegaer.

Det vil glæde os alle sammen at få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen en dag.

Susanne Andersen

Bare et skønt Hotel med en fantastisk udsigt. Hotellet ligger lige ud til Øresund og du ser Kronborg der ligger lige der så smukt. Det skal opleves. Dejlig spa oplevelse med super god saunagus og en tur i det kolde Øresund 4 grader.

Værelsestip: Rigtig god Udsigt. Skøn spa afd.
Tak, Pernille W
Susanne Andersen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Pernille W

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os at læse om jeres ophold, og vi giver dig helt ret - saunagus med dyp i Øresund er en oplevelse, man skal unde sig selv.

Vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Min veninde og jeg havde booket en aften oplevelse i spaen og vi havde også bestilt buffeten. Forventningerne var høje både til spa oplevelsen og maden. Spaen levede helt op til forventningerne, så dejligt og afslappende. Der var ikke proppet med folk.
Men maden var en anden historie, det var sådan en skuffende oplevelse! Ingen smag, ingen dressing, ingen krydderier. Det var så intetsigende og man følte virkelig at det var spild af penge.

Tak, Frksmil1
Susanne Andernsen, Gæsteservice/reception hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Frksmil1

Tak for din anmeldelse.

Vores direktør Michael Lauritsen vil meget gerne i kontakt med dig, og han kan kontaktes på ml@marienlyst.dk.

Susanne Andersen

Det fungerede bare alt sammen. Et rigtigt hyggeligt ophold med lækker mad og høflig betjening. Dejligt værelse - dejlige omgivelser. Det gør vi gerne om en anden gang. God hjemmeside og nemt at bestille.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Duogjeg

Kære Duogjeg

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse, som er delt med alle vores kollegaer og naturligvis til stor glæde for alle.

Tilbagevendende gæster er det bedste vi ved, så vi ser frem til et glædeligt gensyn ved lejlighed.

Susanne Andersen

Vi havde en overnatning, med 3 retters og adgang til SPA. Vi havde tilkøbt seaside view, og det var super lækkert. Panorama udsigt over vandet med kronborg i baggrunden. SPA området er rigtig lækkert, Sauna gus inkluderet.
Aftensmaden føltes meget samlebånds agtigt. En stor spisesal, ingen hyggelige kroge eller noget. Alle fik det samme mad, og vinene var overprice, morgen maden var i samme område.

Værelsestip: Upgraden til havudsigt er pengene værd!
Tak, mortenj529

Kære Mortenj529

Mange tak for din anmeldelse. Dejligt at høre, at I nød både jeres værelse, udsigt og strandspaen.

Vi er naturligvis kede af at læse om jeres oplevelse i Restaurant Marienlyst, og sender straks din feedback videre til vores restaurant chef.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage ved lejlighed, og måske på et spa gourmet ophold, som både inkluderer adgang til vores strandspa samt en middag i vores gourmet restaurat 1861, hvor du selv sammensætter din 3-retters middag.