Anmeldt for 1 uge siden

Min kæreste og jeg fik et ophold på Marienlyst Strandhotel i julegave, som vi forinden over telefonen opgraderede til en hel weekend - med super god service og hjælp fra personalet. Nu skulle der slappes af!

Vi ankom til hotellet og blev tjekket hurtigt ind. Da vi kom op på vores værelse, som i øvrigt var skønt og rummeligt, kunne vi høre vores naboer - rigtig meget. Jeg kiggede ud på altanen for at se, hvor larmen kom fra og så en flok unge kvinder, der drak og og larmede med altandøren åben. Deres kommentar, da de så mig, var "Det er vores alkohol!!" Jeg konstaterede, at jeg ikke havde tænkt mig at tage kampen med dem om at dæmpe sig, så min kæreste og jeg gik ned i receptionen og bad om at få et andet værelse. Det fik vi uden problemer. Receptionisten spurgte ikke rigtigt ind til naboernes larm, hvilket undrede os. Værelset vi fik var mindre end det vi egentlig havde betalt for, men vi var bare glade for, at der endelig var den ro, som vi var kommet efter. Vi nød resten af aftenen og fik en god nats søvn.

Dagen efter havde vi en dejlig dag, hvor vi nød den skønne spa, den dejlige mad og den gode service. Vores nattesøvn den aften endte dog brat, da vi blev vækket af en flok svenskere på gangen. De stod først larmede foran vores dør, hvorefter de gik ned ad gangen, imens de sang "En elefant kom marcherende" - egentlig en meget passende sang i forhold til, hvor meget de larmede.

Måske var det bare os, der var uheldige med to partypatruljer nær vores værelser, men kombineret med receptionens manglende forundring over, at vi gerne ville flyttes på grund af larmende naboer, tænker vi, at de har set det før. Der var mange positive ting ved vores ophold - især personalet og spaområdet, men jeg er bange for det ikke er nok til at opveje, at der var så meget uro på hotellet fra folk, der var kommet for at feste.

Værelsestip: Betal det ekstra for en udsigt over havet. Ellers har du udsigt ud over en parkeringsplads.
Tak, marytothelou
Anmeldt for 1 uge siden

Jeg bookede opholdet direkte ved henvendelse til receptionen og oplyste at opholdet skulle være i forbindelse med vores bryllup den 23. marts 2019.
Vi ankom til hotellet ved 16-tiden (i fin kjole og jakkesæt) og checkede ind. Check-in tog ca. 30 sekunder og receptionisten virkede ikke som om hun var opmærksom på at vi lige var blevet gift.. Man kunne have undret sig over hvorfor vi var så pænt klædt på, men nej – ingen reaktion, ingen tillykke.
Vi kommer op på værelset (320) og der venter champagne og gaver fra mine kollegaer. Jeg undrer mig endnu mere over hvorfor receptionisten åbenbart ikke vidste noget om at vi var blevet gift, selvom de sørgede for at sætte gaverne fra mine kollegaer op?
Selve værelset:
- Der var masser af fugle afføring på altanen
- Boksen med ørepropper var tomt (vi havde ikke brug for dem, men det er alligevel en lille detalje)
- Der var en TWIN seng – sengene var skubbet sammen men de flyttede sig ret hurtigt, ikke optimalt for en bryllupsnat..)
Vi ankommer til restauranten (Brasseriet) 19.45. Igen – ingen tillykke, ingen ved at vi er blevet gift, selvom vi lige talte med receptionisten i baren om det. Vi venter ca. 15 minutter på betjeningen og får vand. Der gå yderligere 2-3 minutter før vi får champagnen. I løbet af aftenen bliver vi betjent af 5 eller 6 tjenere og alle virker stressede og forvirrede. Vi får ikke noget brød til forretten, spurgte selv efter det, efter vi var færdige med forretten. Vi bliver ikke tilbudt kaffe før vi var færdige med desserten.
Ved check-out næste dag spørger receptionisten hvordan opholdet var – jeg fortæller ham ærligt om vores oplevelse og han virker ikke overrasket og det eneste han siger er: Det beklager jeg, jeg skal nok give det videre. ØV!
Jeg sendte en mail til Hoteldirektøren efter opholdet for at gøre opmærksom på den skuffende oplevelse. Blev tilbudt en gratis overnatning, skulle dog selv betale for spa adgang og middag. Det takkede jeg pænt nej til! Man kunne i det mindste have tilbudt samme betingelser som dem jeg bookede, med middag og spa! Ellers virker det bare som om hotellet prøver at tjene endnu flere penge på os..Vi betalte i alt omkring 6000,- . Sikke en skuffelse! Alt jeg havde ønsket mig var at en medarbejder siger tillykke

Dato for ophold: marts 2019
Tak, ireneh923
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Ireneh923

Tak for din anmeldelse. Da vi fra hotellets side allerede har reageret på din feedback, vil jeg ikke kommentere yderligere på din anmeldelse her.

Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Det nyrenoverede hotel er lækkert indrettet i badehotels stil med fine designmæssige twist. Lækre senge og skønne badeprodukter. Der er tænkt på alle detaljer fx gummistøvler til låns og kaffekopper to go fra morgenbuffet . Spaen er skøn med fantastisk udsigt og det er et must at prøve deres signatur gus !

Dato for ophold: januar 2020
Tak, 59ginak
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede i går

Kære 59ginak

Tusind tak for denne fantastiske og udførlige anmeldelse.

Vi er så glade for at læse om jeres gode oplevelser på vores strandhotel, og det vil glæde os at få fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage en dag.

Susanne Andersen

Uden tvivl var vi glade og positive overfor spa-delen af vores ophold. Den indbød til en anden type afslapning end vi før har oplevet og man kunne snildt bruge en hel dag derinde uden at få for meget af det. Det er anbefalelsesværdigt!
Dog var vi ikke imponeret over det generelle service niveau. Det gælder både i spaen, restauranten og check in. Derudover var vi heller ikke imponeret over niveauet på maden. Vi havde bestilt et gourmetophold. Morgenmad, frokost og snacks bar præg af hurtige købe-løsninger, f.eks. brødet i morgenbuffet eller romkuglerne i spaen. Det var ikke fordi at der var noget galt med det, men sammenholdt med prisen på opholdet levede denne del slet ikke op til vores forventninger. Det gælder desværre også niveauet på aftensmåltidet.

Tak, 264stine

Kære 264stine

Tak for din anmeldelse.

Vores direktør Michael Lauritsen vil meget gerne i kontakt med dig, og han kan kontaktes på ml@marienlyst.dk.

Susanne Andersen

Renlighed, spaen, middag, morgenmad, udsigt, alt var godt. Og virkelig venligt personale Jeg kommer snart igen! Til middagen var blandt andet vi én vegetar, én nøddeallergiker og én skaldyrsallergiker, hvilket personalet tog meget alvorligt. Rigtig god oplevelse

Tak, 760rikkep

Kære 760rikkep

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som er delt med alle vores kollegaer og naturligvis til stor glæde for alle.

Tilbagevendende gæster er det bedste vi ved, så vi ser frem til et glædeligt gensyn snarest.