Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Det nyrenoverede hotel er lækkert indrettet i badehotels stil med fine designmæssige twist. Lækre senge og skønne badeprodukter. Der er tænkt på alle detaljer fx gummistøvler til låns og kaffekopper to go fra morgenbuffet . Spaen er skøn med fantastisk udsigt og det er et must at prøve deres signatur gus !

Tak, 59ginak
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede i går

Kære 59ginak

Tusind tak for denne fantastiske og udførlige anmeldelse.

Vi er så glade for at læse om jeres gode oplevelser på vores strandhotel, og det vil glæde os at få fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage en dag.

Susanne Andersen

Uden tvivl var vi glade og positive overfor spa-delen af vores ophold. Den indbød til en anden type afslapning end vi før har oplevet og man kunne snildt bruge en hel dag derinde uden at få for meget af det. Det er anbefalelsesværdigt!
Dog var vi ikke imponeret over det generelle service niveau. Det gælder både i spaen, restauranten og check in. Derudover var vi heller ikke imponeret over niveauet på maden. Vi havde bestilt et gourmetophold. Morgenmad, frokost og snacks bar præg af hurtige købe-løsninger, f.eks. brødet i morgenbuffet eller romkuglerne i spaen. Det var ikke fordi at der var noget galt med det, men sammenholdt med prisen på opholdet levede denne del slet ikke op til vores forventninger. Det gælder desværre også niveauet på aftensmåltidet.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 264stine
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære 264stine

Tak for din anmeldelse.

Vores direktør Michael Lauritsen vil meget gerne i kontakt med dig, og han kan kontaktes på ml@marienlyst.dk.

Susanne Andersen

Renlighed, spaen, middag, morgenmad, udsigt, alt var godt. Og virkelig venligt personale Jeg kommer snart igen! Til middagen var blandt andet vi én vegetar, én nøddeallergiker og én skaldyrsallergiker, hvilket personalet tog meget alvorligt. Rigtig god oplevelse

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 760rikkep

Kære 760rikkep

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som er delt med alle vores kollegaer og naturligvis til stor glæde for alle.

Tilbagevendende gæster er det bedste vi ved, så vi ser frem til et glædeligt gensyn snarest.

Susanne Andersen

På vores besøg på Marienlyst Strandhotel så spillede alt. Maden lækker, spaen god, pæne omgivelser og god morgenmad på Marienlyst Strandhotel. Jeg kunne sagtens forestille mig at komme igen. Stor anbefaling herfra.

Tak, 669amaliee

Kære 669amaliee

Tak for den venlige anmeldelse og for din anbefaling, som vi ser frem til at dele med vores kollegaer.

Det vil glæde os alle sammen at få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen en dag.

Susanne Andersen

Jeg holder meget af den stemning, der er på Marienlyst. En fin kombination af professionalisme og god stemning. Spa områderne er unikke og maden er god. Jeg har fået en af de bedste vegetarretter 'ever'!

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mette M
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Mette M

Tusind tak for din venlige anmeldelse.

Det glæder os meget at læse om jeres gode oplevelser og vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.