Anmeldt d. 27. januar 2020

Jeg holder meget af den stemning, der er på Marienlyst. En fin kombination af professionalisme og god stemning. Spa områderne er unikke og maden er god. Jeg har fået en af de bedste vegetarretter 'ever'!

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mette M
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. januar 2020

Kære Mette M

Tusind tak for din venlige anmeldelse.

Det glæder os meget at læse om jeres gode oplevelser og vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Anmeldt d. 26. januar 2020

Lækkert værelse med havudsigt som bestilt. På trods af hjemmesiden ved bestilling reklamerede for, at man kunne tilkøbe diverse ved ankomst, var både spa og behandlinger fuldt booket.
Desværre generelt manglende engagement fra personalet både til middag og i øvrigt. Desuden var meningen med vores tur, at vi ville have en rolig og afslappende weekend - det var det ikke. Fra kl 00 - 3.30 var der "privat" fest i lobbyen med klaverspil og fællessang og deraf ingen søvn eller afslapning på værelset. Personalet rimelig ligeglade med dette. Reaktionen da vi klagede var blot at lukke en dør. Fortsat støj derefter til jf ovenstående langt ud på natten. Virkelig beklagelig oplevelse særligt den høje pris for overnatningen taget i betragtning. Det bliver desværre første og sidste gang vi besøger dette sted.

Tak, Dylle02

Kære Dylle02

Tak for din anmeldelse.

Alle jeres oplevelser er under vores vanlige standard og vores direktør Michael Lauritsen, vil derfor meget gerne i kontakt med dig. Han kan kontaktes på ml@marienlyst.dk.

Anmeldt d. 23. januar 2020

Spaen er helt vidunderlig og deres opvarmede udendørs infinity pool er helt pragtfuld. Alt er smagfuldt og ordenligt. Service i top.
Alt der skal til for en afslappende weekend med kæresten eller veninderne :-)

Værelsestip: Værelserne mod vandet (i stueetagen) har direkte adgang til stranden
Tak, lenstrup

Kære Lenstrup

Tusind mange tak for denne fantastiske anmeldelse, som det virkelig glæder os rigtig meget at læse.

Vi håber meget at kunne byde jer velkommen igen i nær fremtid.

Anmeldt d. 22. januar 2020

Rigtig hyggeligt, pænt og gennemført sted. Søde medarbejdere, både i spaen, restaurant, lobby osv. Flotte og rene værelser, gode senge. Jeg har ikke andet end godt at sige, virkelig god oplevelse!

Tak, Cecilie A

Kære Cecilie A

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse.

Den varmer hos hele personalet, og vi håber meget at kunne byde jer velkommen igen i nær fremtid.

Anmeldt d. 22. januar 2020

Det var en fornøjelse at overnatte på Marienlyst. Fra vi kom til receptionen blev vi modtaget af serviceminded personale og det var gennemgående i såvel spa-området, restaurant mv.
Super rene og lækre spa-faciliteter og en fantastisk massage.
Kan i særdeleshed anbefales.

Tak, xd125684

Kære xd125684

Tusind tak for din anmeldelse og for din anbefaling, som jeg glæder mig til at dele med mine kollegaer.

Vi håber meget at kunne byde jer velkommen igen i nær fremtid.