Tripadvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

Fantastisk smukt og hyggeligt hotel ud til vandet i Helsingør.

Spa’en er et must! Meget afslappende og behagelig oplevelse.

Virkelig lækker mad og morgenmad. Kan klart anbefales til et par-get-away. Vi nød det i fulde drag.

Tak, Louisepellesi
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Louisepellesi

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse.

Det glæder os at læse om jeres spaophold og vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Min kæreste og jeg havde impulsivt lyst til at komme væk fra hverdagen efter en travl julemåned og fik derfor booket en spa ophold fra den 3.-4. Januar på Marienlyst Strandhotel - Et spahotel, som vi betragter uden sammenligning som Danmarks bedste.
Det er nu vores 3. ophold og vi begynder at føle os hjemme på hotellet, kender de små skønne kroge, hvor lyset falder ind af de store vindues partier, og hvor man kan slænge sig i bløde møbler og nyde at kigge på det brusende Øresund.
Vi benyttede både spaen under ankomst og den følgende morgen, og bliver lige overrasket hver gang over hvor dygtige det tilknyttede personale er til at holde alt rent og pænt. Sauna gusen kan varmt anbefales, gus mestrene ved mere end de fleste om deres metier. Til sidst vil vi ikke glemme at nævne maden og ikke mindst servicen på restaurant 1861, vi elsker den simpelthen, og kommer helt sikkert igen!!! Også når vi ikke lige overnatter på hotellet.

Tak, MRossau1971

Kære MRossau1971

Wauw! Tusind mange tak for denne fantastiske anmeldelse.

Vi giver de flotte ord videre til personalet og glæder os alle sammen til, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen hjem igen.

På glædeligt gensyn!

Susanne Andersen

Jeg rejser meget og er bl.a. tit på spa og derfor ankommer jeg måske med lidt større forventninger end "gennemsnitsgæsten". Jeg har ikke tidligere haft behov for at skrive dårlige anmeldelser, men denne oplevelse synes jeg alligevel jeg havde brug for at "komme af med"

Oplevelsen kort fortalt:

1. Ved ankomst møder vi mangel på parkeringspladser og skal parkere et godt stykke fra hotellet

2. Indcheck i receptionen var egentlig udemærket, det var dog en skam at vi ikke blev oplyst omkring en gratis velkomstdrink voucher som var blevet lagt ned ved nøglekortene og derfor først noget vi ser ved afgang - vi betalte derfor selv for drikkevarer inden middagen.

3. Vi havde seating kl. 17.30 til middag og vi stod ikke på reservationslisten, vi måtte vise tjeneren vores booking og her henviste han iøvrigt heller ikke til en velkomstdrink.

4. Vores tjener virkede lidt halvberuset, som blev et sjovt indslag, men måske knapt så professionelt - generelt virkede noget af personalet ikke så udlært som vi kunne have ønsket eller måske nærmere forventede. Maden og vinen var dog rigtig fin.

5. Personalet i spa-afdelingen var i knapt så godt humør og beklagede sig højlydt over flere ting, som ikke bød ind til at der var en rolig stemning, som jeg tænker de fleste forventer i en spa afdeling.

6. Vores værelse manglede af blive malet færdigt både i entréen og i badeværelset, ikke at det generede os, men indtrykket at ankomme til et ikke færdig istandsat værelse (som vi havde betalt extra for) er nu lidt fesent.

7. Strømmen virkede ikke i den ene side af sengen hvor vores tlf (og dermed også vækkeur) var tilsluttet natten over, det resulterede i at vi ikke kom op til "tiden" og havde 10 min. til at checke ud og gik glip af morgenmaden, som vi iøvrigt havde set frem til efter mange anbefalinger.

8. Ved udcheck nævner jeg dette, men ikke noget receptionen overvejer at kommentere på, havde det været mig i den servicesituation, så havde jeg nok budt på en kaffe og en croissant inden afgang.

Førstegangs oplevelsen var ikke helt i top og at skulle vælge Marienlyst hotel en anden gang, vil jeg måske være usikker på - især til prisen.

Værelsestip: Opgradér til havudsigt
Tak, 223conniep
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære 223conniep

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel.

Vi er kede af, at vi ikke kunne give jer de ønskede oplevelser, og al feedback er videresendt til alle afdelingsledere, således de kan tage action herpå.

Susanne Andersen

Vi har haft en skøn oplevelse på Marienlyst Strandhotel. Rigtig godt og hyggeligt værelse og skøn morgenmad. Min mand så en fantastisk koncert i smukke omgivelser, lokalet var smukt og selvom det er stort, var stemningen intim og alle gæster kunne se og høre. Lyden var rigtig god og maden fortræffelig. Rigtig venligt og professionel personale, følte mig tryk ift. glutenallergi og fik gode alternativer. Vi nød loungen efter koncerten

Tak, beritlunda

Kære Beritlunda

Tusind tak for din venlige og udførlige anmeldelse.

Det glæder os meget at læse om jeres dinnerkoncert og vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Efter få timer i spaen var vi totalt afslappede, nød hinanden i det varme vand og hyggede med drinks på solsenge med udkig over vand og kyststrejkning. Spaen er en perfekt kæresteaktivitet da man naturligt bliver nærværende og mærker hinanden og kroppens velvære. Restauranten bød på den mest fantastiske mad vi har fået længe suppleret af vinmenu med udsøgte vine og tjenere der gav det lille ekstra så middagen virkelig blev en oplevelse. Man skal være indstillet på at der er et vist prisniveau, men tillader pengepungen det er det alle pengene værd. Dette var vores andet besøg og det bliver ikke det sidste. Kæmpe anbefaling herfra!

Tak, VenafVin

Kære VenafVin

Tusind mange tak for denne fantastiske anmeldelse, som det virkelig glæder os rigtig meget at læse.

Vi ser allerede frem til, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage.

På glædeligt gensyn!