Tripadvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

Efter få timer i spaen var vi totalt afslappede, nød hinanden i det varme vand og hyggede med drinks på solsenge med udkig over vand og kyststrejkning. Spaen er en perfekt kæresteaktivitet da man naturligt bliver nærværende og mærker hinanden og kroppens velvære. Restauranten bød på den mest fantastiske mad vi har fået længe suppleret af vinmenu med udsøgte vine og tjenere der gav det lille ekstra så middagen virkelig blev en oplevelse. Man skal være indstillet på at der er et vist prisniveau, men tillader pengepungen det er det alle pengene værd. Dette var vores andet besøg og det bliver ikke det sidste. Kæmpe anbefaling herfra!

Tak, VenafVin
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære VenafVin

Tusind mange tak for denne fantastiske anmeldelse, som det virkelig glæder os rigtig meget at læse.

Vi ser allerede frem til, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage.

Susanne Andersen

Vi fik dejligt slappet, fik god mad både middag og morgen. Skøn værelse med dejlig udsigt. Bedste oplevelse var spaen, som vi helt sikkert vil komme tilbage til. Selvom der var flere mennesker end vi havde ønsket var der god mulighed for ro og afslapning.

Tak, lhnielsen99

Kære lhnielsen99

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som glæder os rigtig meget at læse.

Vi ser allerede frem til, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage i vores strandspa.

Susanne Andersen

Jeg havde købt et spa ophold med 3 retter menu, spa, enkelt overnatning og morgenmads buffet. Værelset var dejligt, sengen rigtig god. Middagen var helt fantastisk, god service og venligt personale. Strandspaen var virkelig lækker. Grunden til jeg giver 4 stjerner og ikke 5. Der manglede lidt småting som desværre trækker det lidt ned. Ingen hårtørrer på badeværelset. Værelset var lidt koldt. Tag nattøj og sutsko med. Saunaen var kun 75 og 85 grader. En sauna burde være 100 grader. Samt til 3 retters menu er der ikke drikkevare med. Der kunne godt være et enkelt glas vin med i prisen. Bare den billigeste. Det var lidt mærkeligt. Gad 2700kr for opholdet. Der kunne man godt få et glas vin med til, synes jeg. Udover det rigtig god oplevelse og pengene værd men de småting gør at jeg ikke giver 5 stjerner men 4 stjerner herfra :-)

Tak, Chryzzzz

Kære Chryzzzz

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at I havde nogle gode oplevelser hos os.

Vi skal beklage den manglende føntørrer på værelset, som desværre var en fejl.

Vi har 3 forskellige saunaer i vores strandspa. Vores panoramasauna på 70 grader, vores relaxsauna på 80 grader og vores strandsauna på 95 grader, så der er noget for enhver smag.

Det vil glæde os at få fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

Fantastisk sted .Perfekt til kæreste tur .Spaen er super og kan anbefale saunagus.Værelset super hyggeligt indrettet. 3 retters menu og morgenmads-buffeten var skøn.Hele opholdet var klart 5 stjerner .Vi kommer helt sikker igen.

Dato for ophold: december 2019
Tak, E43MDjoana

Kære E43MDjoana

Tusind tak for den flotte anmeldelse, som jeg glæder mig til at dele med mine kollegaer.

Vi ser allerede meget frem til, at I kommer tilbage på besøg.

Susanne Andersen

Kun rosende ord, alt ved dette sted er lækkert. Maden er fantastisk i restauranten, værelserne er dejlige og gennemtænkt indrettet, udsigten er fænomenal. Spa området er nok Danmarks bedste, der findes intet bedre end at ligge i en opvarmet udendørs pool i den kolde decembertid.

Dato for ophold: december 2019
Tak, MichaelM4296

Kære MichaelM4296

Tusind tak for din venlige anmeldelse.

Det glæder os at læse om jeres spaophold og vi håber, at vi får fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.