TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

Marienlyst er et fantastisk sted. Var der på en overnatning med en veninde og vi følte os ekstrem velkomne , vi blev taget godt imod og værelse med udsigt til Øresund var super lækkert. Der var alt hvad vi havde brug for. Spa oplevelsen var i særklasse. Vi fik prøvet det meste og top nød hele stmosfæten, alle steder bliver man tager godt imod. Personalet er virkelig service minded og søde. Mad og vin er super lækkert. Begejstrede kokke og tjenere der lyser af engagement når de serverer maden- det er en oplevelse. Morgenmads buffeten er uovertruffen. Der er en super dejlig atmosfære. Alt er så fint og rent. Og ... gennemført. Vi kommer helt sikkert igen
Jeg har også prøvet at være der med mit arbejde og deres mødefaciliteter og forplejning er uovertruffen. Helt genialt. Tak for jer. Vi kommer meget gerne igen.

Tak, susannew282

Netop kommet hjem efter overnatning denne weekend. Indtjekning gik hurtigt og desværre var spa totalt udsolgt ligesom deres gourmet restaurant.
Vi fik dejligt værelse med udsigt. Kæresten stod splitter nøgen i vores værelse da døren pludselig åbnede - øh, de ville lige tjekke om værelset var i orden. Ud af bruseren og forsøgte af finde manden. Tænker det må have været en ansat med nøglekort!!
Marienlyst restaurant var lidt upersonlig og virkede bare som noget der skulle overståes.
Maden ok men lidt underligt at vi selv skulle bede om den vinmenu vi havde bestilt.
Dejlig morgenmad og nem tjek ud.

Tak, Bo-Tofte
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden

Kære Bo-Tofte

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel.

Vi anbefaler altid at vores gæster booker et spaophold, såfremt de ønsker adgang til vores strandspa eller et spa gourmet ophold, som både inkluderer adgang till vores strandspa samt en middag i 1861.

Din øvrige feedback sender vi videre til de rette afdelingsledere, dette således de kan tage det med videre.

Susanne Andersen

Virkelig skøn spa med masser af muligheder både inde og ude at nyde det.
Bredt udvalg af drikkevarer- også i spa
Super sauna gus og dejlige behandlinger.
Skøn mad og service minded personale
Rene faciliteter og værelserne er fine
"........".........................................................................................

Tak, 316brittak
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære 316brittak

Tusind tak for din venlige og udførlige anmeldelse, som vi glæder os til at dele med vores kollegaer.

Det vil være en fornøjelse at få lov til at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

En super spaoplevelse. Personalet er fantastiske og alt er lækkert nyt og fint i designet. Der er en super atmosfære og jeg har faktisk ingen klagepunkter. Kan kun sige : “Skynd jer at komme derop” Det er bare godt.

Værelsestip: Tag et værelse med havudsigt. Det er bare så smukt at se havet lige udenfor vinduet
1  Tak, Sunshine137352

Kære Sunshine137352

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som vi har delt med alle vores kollegaer - til meget stor glæde for alle.

Susanne Andersen

Lækker beliggenhed, lækker komfort, lækker mad, skøn service og fantastisk SPA-afdeling. Jeg er fan og vender altid tilbage, både med veninder men også med kæresten, da dette sted henvender sig til alle der elsker et gennemført koncept.

Dato for ophold: september 2019
Tak, MaleneC27

Kære MaleneC27

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som glæder os rigtig meget at læse.

Vi glæder os allerede til vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage - med enten veninderne eller din kæreste.

På gensyn!