TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

Netop kommet hjem efter overnatning denne weekend. Indtjekning gik hurtigt og desværre var spa totalt udsolgt ligesom deres gourmet restaurant.
Vi fik dejligt værelse med udsigt. Kæresten stod splitter nøgen i vores værelse da døren pludselig åbnede - øh, de ville lige tjekke om værelset var i orden. Ud af bruseren og forsøgte af finde manden. Tænker det må have været en ansat med nøglekort!!
Marienlyst restaurant var lidt upersonlig og virkede bare som noget der skulle overståes.
Maden ok men lidt underligt at vi selv skulle bede om den vinmenu vi havde bestilt.
Dejlig morgenmad og nem tjek ud.

Tak, Bo-Tofte
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden

Kære Bo-Tofte

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback, idet vi altid arbejder på at forbedre gæsteoplevelsen på Marienlyst Strandhotel.

Vi anbefaler altid at vores gæster booker et spaophold, såfremt de ønsker adgang til vores strandspa eller et spa gourmet ophold, som både inkluderer adgang till vores strandspa samt en middag i 1861.

Din øvrige feedback sender vi videre til de rette afdelingsledere, dette således de kan tage det med videre.

Susanne Andersen

Virkelig skøn spa med masser af muligheder både inde og ude at nyde det.
Bredt udvalg af drikkevarer- også i spa
Super sauna gus og dejlige behandlinger.
Skøn mad og service minded personale
Rene faciliteter og værelserne er fine
"........".........................................................................................

Tak, 316brittak
SusanneMarienlyst, Gæsteansvarlig hos Marienlyst Strandhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære 316brittak

Tusind tak for din venlige og udførlige anmeldelse, som vi glæder os til at dele med vores kollegaer.

Det vil være en fornøjelse at få lov til at byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.

Susanne Andersen

En super spaoplevelse. Personalet er fantastiske og alt er lækkert nyt og fint i designet. Der er en super atmosfære og jeg har faktisk ingen klagepunkter. Kan kun sige : “Skynd jer at komme derop” Det er bare godt.

Værelsestip: Tag et værelse med havudsigt. Det er bare så smukt at se havet lige udenfor vinduet
1  Tak, Sunshine137352

Kære Sunshine137352

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som vi har delt med alle vores kollegaer - til meget stor glæde for alle.

Susanne Andersen

Lækker beliggenhed, lækker komfort, lækker mad, skøn service og fantastisk SPA-afdeling. Jeg er fan og vender altid tilbage, både med veninder men også med kæresten, da dette sted henvender sig til alle der elsker et gennemført koncept.

Dato for ophold: september 2019
Tak, MaleneC27

Kære MaleneC27

Tusind tak for denne fantastiske anmeldelse, som glæder os rigtig meget at læse.

Vi glæder os allerede til vi får fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage - med enten veninderne eller din kæreste.

På gensyn!

Anmeldt d. 5. november 2019 fra mobile enheder

Marienlyst strandhotel kan anbefales, hvis du trænger til afslapning, luksus og og god betjening. Her er smuk udsigt. Mulighed for at benytte den skønne spa afdeling, fitness og gåture ved havet. Prøv det.

Tak, Udsigt

Kære Udsigt

Tusind tak for din fine og udførlige anmedelse, som vi sætter stor pris på.

Det vil glæde os meget at få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage ved lejlighed.